Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مهربان با بیان اینکه برگزاری رقابتهای لیگ برتر با دستاوردهای مطلوب مالی و فنی همراه است به خبرنگار مهر گفت: برگزاری رقابتهای لیگ را می توان یک رویداد و اتفاق مطلوب در کشتی خواند که مربیان و کشتی گیران را از نظر مالی منتفع می کند و پویایی و هیجان خاصی در این عرصه بوجود می آورد.

وی تصریح کرد: هر چند برگزاری لیگ کشتی یکی از اولویت های این رشته است اما باید هماهنگی و برنامه های ریزی خوبی هم داشته باشد تا بتواند از هر نظر مثبت و سازنده تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه ما درلیگ امسال شاهد این موضع هستیم و با توجه به برنامه های لیگ، هیچ تداخل و مشکلی با برنامه ها نمی بینیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: علاوه بر مباحث مالی و درآمدزایی لیگ برای کشتی گیران و مربیان باید به بحث فنی این مسابقات هم اشاره کرد. طبیعتا بسیاری از کشتی گیران جوان و باانگیزه می توانند در این میدان داخلی به مصاف بزرگان کشتی ایران و جهان بروند و تجربه خوبی کسب کنند. ممکن است کشتی گیران جوان ما هیچگاه نتوانند در رقابتهای بین المللی به مصاف بزرگان کشتی بروند اما لیگ این بستر را فراهم می کند تا آنها بتوانند در برابر نام های بزرگ کشتی قرار گیرند.

مهربان با اشاره به برنامه های تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: برنامه های مدون تیم ملی توس غلامرضا محمدی و کادر فنی تنظیم و به مدیر فنی تیم های ملی ارائه شده است. طبق برنامه ریزی های مدون کادر فنی و با موافقت فدراسیون کشتی، تیم ملی بعد از پایان پیکارها لیگ استارت خواهد زد تا بتوانیم در ادامه به اهداف خودمان تا قبل از المپیک ۲۰۲۰ برسیم.

وی در پایان به اولویت برنامه های تیم ملی اشاره کرد و گفت: کسب سهمیه های باقی مانده المپیک از اولویت های ماست که باید بتوانیم در میادین گزینشی پیش رو به این هدف برسیم. ضمن اینکه تجهیز و آماده سازی بهترین نفرات برای حضور در المپیک و کسب نتیجه در این میدان بزرگ هم به عنوان مهمترین هدف ما در اولویت قرار دارد وباید با توجه به محدودیت زمانی تا المپیک به آن توجه خاصی شود.

کد خبر 4748422 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد لیگ کشتی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در آیین معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نقش بخش کشاورزی در جامعه را مهم دانست و بیان کرد: جهاد کشاورزی از دستگاه‌های مهم کشور است که حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های گوناگون را به خود اختصاص داده و به نوعی با همه مردم ارتباط دارد.

وی تامین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی، تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی و ثروت آفرینی را از ویژگی‌های جهاد کشاورزی دانست و اضافه کرد: رشد اقتصادی در برنامه هفتم، ۸ درصد تعیین شده که رشد ۵.۵ درصدی در این برنامه متعلق به بخش کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان این@که بهره‌وری بخش کشاورزی استان ۱۲ درصد است، اظهار کرد: افزایش ۷ برابری بهره‌وری از وضعیت کنونی در طول برنامه هفتم توسعه یکی از اولویت‌ها است.

وی نقش مهم و موفق جهاد کشاورزی در مدیریت طرح بزرگ یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

باستین اصلاح الگوی کشت را موفقیت‌آمیز دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی و صنایع مورد توجه ویژه قرار دارد و لازم است ۱۵ درصد تسهیلات بانک‌های غیر تخصصی و خصوصی به بخش کشاورزی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات نوذر منفرد، برای مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی