Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تنظیم مقررات با بیان این که اپراتور‌ها برای تماس با کشور عراق در ایام اربعین تعرفه‌های ویژه گذاشته اند گفت: موارد تخلف از این تعرفه ها را از طریق سامانه ۱۹۵ به سازمان تنظیم مقررات گزارش بدهید. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ اقتصادی فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین فلاح جوشقانی اظهار داشت: تعرفه‌های رومینگ بسیار گران است و به همین منظور اپراتور‌ها برای تماس با کشور عراق در ایام اربعین تعرفه‌های ویژه گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تنظیم مقررات افزود: تماس از ایران چه با سیمکارت ایرانی و چه عراقی دقیقه ای 2100 و همچنین تماس با ایران از طریق سیمکارت ایرانی در عراق که از رومینگ استفاده می کند 3200 تومان است.

وی ادامه داد: تعرفه هر مگابایت اینترنت برای سیمکارت ایرانی هم که از رومینگ استفاده میکند به صورت آزاد 850 تومان است ولی این رقم برای مشترکانی که از بسته استفاده می کنند به ازای هر گیگ 150 هزار تومان است.

فلاح جوشقانی افزود: این تعرفه ها ویژه اربعین است و نسبت به هزینه های معمول رومینگ بسیارمقرون به صرفه است، بنا بر این نیم ساعت مکالمه از عراق با ایران از طریق سیمکارت ایرانی که از رومینگ استفاده می کند حداکثر 90 هزار تومان و نیز 9 درصد ارزش افزوده به آن اضافه می شود.

وی تاکید کرد: بر این اساس هزینه نیم ساعت تماس به هیچ عنوان نباید 700 هزار تومان محاسبه شود و اگر مصداقی در این خصوص وجود دارد قابل پیگیری
است.

فلاح جوشقانی تصریح کرد:هر کسی که با چنین تخلفی مواجه شد از طریق سامانه 195 به سازمان تنظیم مقررات گزارش بدهد.

وی در خصوص کندی اینترنت در عراق هم اظهار داشت:در عراق محدودیت هایی برای اینترنت در نظر گرفته شد ولی مشکل خاصی در سرعت اینترنت مشاهده نکردم.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,86/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک

به گزارش همشهری آنلاین، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن که در نیویورک بسر می برد، طی تماس تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت؛ امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و رژیم اسرائیل از مسیر جنگ روانی بدنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است.

وی تاکید کرد؛ اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوء استفاده اسرائیل قرار نگیرد.

کد خبر 845576 برچسب‌ها ایران و اسرائیل حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه ایران و اردن

دیگر خبرها

  • تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • وزیر ارتباطات: اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود