Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست وزیر چین: با آمریکا برای رسیدگی به نگرانی‌های دو جانبه همکاری می‌کنیم. چین

معاون نخست وزیر چین امروز (شنبه) گفت، دولتش با آمریکا برای رسیدگی به نگرانی‌های دو طرفه بر مبنای برابری و احترام دو جانبه همکاری می‌کند و توقف نبرد تجاری بین دو کشور برای دو طرف و جهان بسیار خوب خواهد بود.

آمریکا

 به نقل از خبرگزاری رویترز، لیو هه، معاون نخست وزیر چین و مذاکره کننده ارشد تجاری بین پکن و واشنگتن گفت: دو طرف پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را در بسیاری از زمینه‌ها به دست آورده‌اند که برای دستیابی به یک توافق مورد قبول برای طرفین خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف تنش بر سر نبرد تجاری هم به نفع آمریکا و هم چین و هم به نفع تمام جهان است. امیدواریم آنچه که مدنظر است، حاصل شود.

چین و ایالات متحده اخیرا به توافقی محدود در راستای پایان دادن به نبرد تجاری دست یافتند و حالا به دنبال یک توافق مکتوب هستند.

پیشرفت اقتصادی

معاون نخست وزیر چین همچنین گفت، کشورش به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه فناوری‌های اصلی برای تسریع پیشرفت‌های اقتصادی است و ادامه داد: دورنمای اقتصادی همچنان برای کشور چین از اولویت زیادی برخوردار و روشن است. ما نگران ناآرامی‌های کوتاه مدت اقتصادی نیستیم. ما مطمئنیم که این در توانایی ما وجود دارد که به اهداف اقتصادی کلان ظرف یک سال دست پیدا کنیم. بهبود روابط بین آمریکا و چین برای جهان منفعت زیادی در پی دارد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: اخیراً یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج در خصوص شکایت اداره کل امور مالیاتی استان البرز علیه یکی از شرکت‌های تجاری با موضوع فرار مالیاتی جهت ادامه رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت اقتصادی استان واصل شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در جهت اجرای قانون مالیات‌های مستقیم طی هماهنگی با مرجع قضائی سیستم‌های حسابداری و مالی این شرکت را مورد بررسی دقیق قرار دادند و مشخص شد که این شرکت از سال ۱۳۹۹ تاکنون با استفاده از فاکتورهای صوری اقدام به مراوده با دو شرکت دیگر می کرده است.

سرهنگ نادربیگی مطرح کرد: نهایتاً با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل امور مالیاتی البرز مشخص شد این شرکت مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۲۹۹ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال شده است. در این خصوص سه متهم اصلی دستگیر و پرونده این فرار مالیاتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و اقدامات نهایی در راستای پرداخت مالیات توسط این شرکت در حال انجام است.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: تخلفات مالی شرکت‌های خصوصی و فعالان اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود و پلیس اجازه نخواهد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه بزنند و در زندگی مردم اختلال به وجود آورند.

کد خبر 6063742

دیگر خبرها

  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است
  • افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲