Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس پلیس راه شرق استان تهران از ممنوعیت تردد از رودهن به سوی آمل در محور هراز از ساعت ۱۴ امروز خبر داد. تاریخ انتشار: 10:12 - 27 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۹۲۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ سیاوش محبی از اعمال محدودیت تردد برای کلیه وسایل نقلیه در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: در این محور تردد از کریتون رودهن به سمت آمل از ساعت ۱۴ امروز شنبه ۲۷ مهرماه ممنوع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی در ادامه افزود: در این محور و از ساعت ۱۴ و با اعلام مأموران مستقر خواهند شد و این محدودیت در جاده هراز به منظور تخلیه بار ترافیک و تسهیل در بازگشت مسافران از تعطیلات چند روزه از شهر‌های شمالی تا ساعت ۲۴:۰۰ شنبه اعمال می‌شود.

وی بیان داشت: در صورت تخلیه زودتر بار ترافیکی و روان شدن تردد در جاده هراز احتمال لغو این محدودیت پیش از ساعت ۲۴:۰۰ نیز وجود دارد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از رانندگان خواست با برنامه ریزی دقیق برای برگشت، در وقت خود و سایر رانندگان صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان ترافیک پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت تردد خودروها در محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حال حاضر سنگین گزارش شده است.

وی گفت: تردد در محور فیروزکوه نیز از تهران گیلاوند نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور تهران- پاکدشت در هر دو مسیر را نیز نیمه سنگین توصیف کرد.

کد خبر 6063711

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های هراز و کندوان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در دهمین روز فروردین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد