Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارائه تسهیلات سربازی به فرزندان پسر مددجوی کمیته امداد در قالب کاهش تعرفه، معافیت و انتقال به نزدیکترین پادگان محل زندگی و انجام می‌شود.

وی افزود: در نیمه نخست امسال، ۱۱۸ نفر از فرزندان مددجوی زیرپوشش این نهاد از تسهیلات انتقال به نزدیکترین پادگان به محل سکونت خود استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: همچنین ۳۳ نفر دیگر از فرزندان پسر خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در این مدت  از کاهش تعرفه صدور کارت بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت  ۶۲ نفر از فرزندان مددجوی واجد شرایط لازم از خدمت سربازی معاف شده‌اند، گفت: هدف از اجرای این طرح این است که فرزندان تحت تکفل زنان سرپرست خانواردر کنار خانواده‌های خودمانده و کمک خرج آنان در زندگی باشند.

کاظمی یادآورشد: فرزندان خانوارهای مددجو پس از معافیت می‌توانند برای خودکفایی نیز از تسهیلات اشتغال این نهاد بهره‌مند شوند،ضمن اینکه کمیته امداد از همسر و فرزندان سربازان مددجوی این نهاد نیزحمایت می‌کند.

در حال حاضر بیش از ۱۳۴ هزار نفر از جمعیت استان کردستان زیرپوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که این میزان حدود ۹ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کمیته امداد امام خمینی ره سنندج خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران طبق توافق با بانک تجارت صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت بین احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقتنامه همکاری، ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهمترین اولویت‌های مدیریت صندوق بازنشستگی می‌باشند و برای تحقق آن‌ها برنامه‌های جدی در پیش داریم. 

وی افزود: ما در راستای ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی مس در اختیار اعضا قرار خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکت‌های تابعه یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی می‌باشد و امیدواریم شرکت‌های تابعه از فرصت عملیاتی کردن این تفاهم نامه جهت اجرایی نمودن طرح‌های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.

در ادامه مدیرعامل بانک تجارت گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تامین مالی از قبیل کارنووام، کالانو برای بازنشستگان و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است.
هادی اخلاقی فیض آثار، در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی