Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد سجادی سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: عصر دیروز یک مینی‌بوس حامل زائران ایرانی با یک پیکاپ در حله تصادف کردند.

وی ادامه داد: ۲۲ سرنشین این مینی‌بوس مصدوم شدند و همگی توسط عوامل امدادی به بیمارستان جمهوری حله انتقال یافتند. 

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات افزود: مطابق آخرین گزارش‌ها، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر درحال اقدامات درمانی روی مصدومان هستند تا پس از تثبیت شرایط با اتوبوس آمبولانس به مرز مهران منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسامی مصدومان

– ندا بختیاری از کرمانشاه

– هادی جعفری از کرمانشاه

– مهدی قربانی از قم

– محمد فاضل‌نوری از کرج

– یوسف زنگنه از کرج

– دولت‌خیر مالمیر از کرج

– گلناز میرموسوی از هشتگرد

– زینب آخرتی از هشتگرد

– بتول پسندیده از تهران

– مصطفی قربانی از قم

– فاطمه‌زهرا قربانی از قم

– علی‌محمد مرادنوری از کرج

– علیرضا آخرتی از کرج

– صفرعلی فتاحی از آمل

– سیدعلی حسینی از آمل

– ربابه عهدی پیش‌گلو از هشتگرد

– ناهید آخرتی از هشتگرد

– مهدی باقری از آمل

– عبادالله زنگنه از کرج

– شهرام قاسم‌زاده از آمل

– سعدالله قلی‌پور از آمل

۴۷۲۳۷

کد خبر 1312099

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عراق خودرو اربعین اربعین پیاده روی اربعین سوریه ترکیه کردهای سوریه دونالد ترامپ کربلا ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: وزارت خزانه داری و وزارت امور خارجه اعلام کردند که دولت ایالات متحده روز سه شنبه اتهامات جنایی و تحریمی را علیه چهار ایرانی علنی کرده است. طبق این اعلامیه این افراد به دلیل یک کمپین سایبری که چندین شرکت آمریکایی را هدف قرار داد تحریم شده‌اند.

طبق ادعای وزارت دادگستری آمریکا تحریم هایی علیه دو شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک و داده افزار آرمان اعلام شد که به گفته وزارت خزانه داری متهمان حمله سایبری به آمریکا را به کار گرفته بودند.

دادستان های فدرال در منهتن گفتند که اهداف شرکت ها عمدتاً پیمانکاران دفاعی بودند که به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشتند، در حالی که سایر اهداف شامل یک شرکت حسابداری مستقر در نیویورک و شرکت گردشگری مستقر در نیویورک بود.

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: «فعالیت‌های ناشی از اقدامات ایران تهدیدی جدی برای امنیت ملی و ثبات اقتصادی آمریکا است». به گفته دادستان، متهمان حسین هارونی، رضا کاظمی فر، علیرضا نسب و کمیل سلمانی کمتر از ۳۰ سال داشته و اکنون آزاد هستند.

کد خبر 846880 منبع: شفقنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات