Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برای بازی با صنعت نفت آبادان مهیا می‌ شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایوب چراغی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم تعیین و معرفی شد.

وی درباره وضعیت تیم به خبرنگار برنا گفت: خدا را شکر تیم ما الان وضعیت خوبی دارد و برای بازی با صنعت نفت آبادان مهیا می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحمدلله مشکل خاصی نداریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

چراغی ادامه داد: مشکلات مالی هنوز هست و 3 تیم نفتی مشکلات را دارند و خوشبختانه خوب بود که اول فصل توانستیم 30 درصد از مطالبات را بدهیم اما یک سری بازیکنان پارسالی هستند و همه طلب دارند. الان هم کم و بیش مشکلات داریم و با مشکلات سر می‌کنیم.

او درباره بازی با صنعت تصریح کرد: دیدار مهمی است و ما باید نتیجه بگیریم و بازی قبلی نتیجه نگرفتیم. با توجه به تمرینات خوبی که بازیکنان پشت سر گذاشتند و شرایط خوب اردویی که دارند امیدواریم در شهر خودمان با حمایت هوادارانی که داریم بتوانیم این 3 امتیاز را بگیریم.

چراغی گفت: امیدواریم تک رقمی شویم اما هدف این است که داخل لیگ بمانیم، خودتان می‌دانید شرایط ما مقداری سخت است و با توجه به شرایط سخت هدف ماندن در لیگ است و اگر هم رتبه تک رقمی کسب کنیم که خیلی بهتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارس جنوبی صنعت نفت صنعت نفت آبادان فوتبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت ۱۶ و پس از جلسه فنی در هوای بهاری در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

اوسمار لوس ویرا پس از تشریح برنامه‌های تمرین امروز، بازیکنان را جهت انجام تاکتیک‌های تیمی، برای بازی برابر صنعت نفت در زمین چمن فرا خواند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، فوتبال درون تیمی و شوتزنی به سمت دروازه از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۹ پنج‌شنبه، در آبادان میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود. این دیدار با توجه به وضعیت حساس صنعت نفت در جدول که برای بقا می‌جنگد بسیار حساس است.

دیگر خبرها

  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد