Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه احتماعی ایسکانیوز، حامد سجادی سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: عصر دیروز یک مینی‌بوس حامل زائران ایرانی با یک پیکاپ در حله تصادف کردند.

وی ادامه داد: 22 سرنشین این مینی‌بوس مصدوم شدند و همگی توسط عوامل امدادی به بیمارستان جمهوری حله انتقال یافتند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات افزود: مطابق آخرین گزارش‌ها، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر درحال اقدامات درمانی روی مصدومان هستند تا پس از تثبیت شرایط با اتوبوس آمبولانس به مرز مهران منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی مصدومان

– ندا بختیاری از کرمانشاه

– هادی جعفری از کرمانشاه

– مهدی قربانی از قم

– محمد فاضل‌نوری از کرج

– یوسف زنگنه از کرج

– دولت‌خیر مالمیر از کرج

– گلناز میرموسوی از هشتگرد

– زینب آخرتی از هشتگرد

– بتول پسندیده از تهران

– مصطفی قربانی از قم

– فاطمه‌زهرا قربانی از قم

– علی‌محمد مرادنوری از کرج

– علیرضا آخرتی از کرج

– صفرعلی فتاحی از آمل

– سیدعلی حسینی از آمل

– ربابه عهدی پیش‌گلو از هشتگرد

– ناهید آخرتی از هشتگرد

– مهدی باقری از آمل

– عبادالله زنگنه از کرج

– شهرام قاسم‌زاده از آمل

– سعدالله قلی‌پور از آمل

انتهای پیام/

20 / 20 سازمان امداد و نجات تصادف 2 خودرو در عراق تصادف 2 خودرو در حله عراق حامد سجادی مصدومیت 22 زائر ایرانی اسامی مصدومان سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان امداد و نجات تصادف 2 خودرو در عراق مصدومیت 22 زائر ایرانی اسامی مصدومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۴۰۰ عملیات توسط سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: در راستای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان حدود ۲۴۵۸ عملیات و خدمت توسط نیروهای سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تا هفتم فروردین پوشش داده شده است.

بابک محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت‌های امداد و نجات در طرح نوروزی از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این بازه زمانی نوروزی ۲۴۵۸ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای هلال احمر پوشش داده شد، از این در این بین ۱۱۰۵ مورد معادل ۴۵ درصد عملیات‌های انجام شده مربوط به حوادث جاده‌ای، ۹۹ مورد معادل چهار درصد عملیات‌های انجام شده مربوط به حوادث کوهستان و ۱۷۳ مورد معادل چهار درصد عملیات‌های انجام شده مربوط به حوادث جوی توسط امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی مذکور به حدود ۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شده است، افزود: لازم است بدانیم در این مدت حدود ۹۰۴ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۲۱۱ نفر در محل حادثه، خدمات درمانی دریافت کردند و ۱۸۳ نفر از سوانح جاده‌ای رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: در طول این مدت حدود ۳۰۲۹ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۳۵۴ نفر به مناطق امن منتقل شدند و برای ۵۲۲۲ هزار نفر نیز تست قند و فشار خون انجام شده است

کد خبر 739542

دیگر خبرها

  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند / تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است /عکس
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند | تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است | جزئیات و تصاویر
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • انجام بیش از ۲۴۰۰ عملیات توسط سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۳
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • برخورد ۲ خودرو سواری در قزوین ۹ مصدم برجای گذاشت