Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور  در دیدار با «لؤی الیاسری» استاندار نجف اشرف،‌ ضمن قدردانی از مراجع بزرگ تقلید نجف و مقامات عراقی در میزبانی از بیش از 3 میلیون زائر ایرانی، ‌اظهار داشت: میزبانی از این تعداد زائر با توجه به برخی کاستی ها در زیرساخت ها کار دشواری است و دولت و مردم ایران از مهمانوازی دولت و ملت عراق تشکر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت ایران برای رفع مشکلات و موانع برگزاری بهتر مراسم راهپیمایی اربعین از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد،‌گفت: ممکن است در مراسمی با این عظمت برخی کاستی ها نیز وجود داشته باشد اما روند خدمت رسانی هر سال بهتر شده است.

استاندار نجف نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مردم عراق و شهر نجف افتخار می کنند که میزبان زائران امام حسین (ع) به ویژه زائران ایرانی و معاون اول رییس جمهور ایران هستند گفت: اربعین نقش بسزایی در تحکیم روابط دو کشور و دو ملت ایفا کرده و باید برای ارتقای مناسبات فیمابین از همه ظرفیت ها بهره گرفت.

وی افزود: زائران ایرانی در ایام اربعین با رعایت عالی ترین مسائل قانونی و انضباطی زیارت خود را انجام دادند که ما از آنها تشکر می کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری پیاده روی اربعین اربعین اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اسلام آباد، پس از انجام مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان از سوی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان، مقامات ارشد دو کشور با یکدیگر نهال به نشانه دوستی دو ملت در خاک کاخ نخست وزیری پاکستان کاشتند.

آیت الله رئیسی صبح امروز برای دیدار دو روزه در صدر هیأتی بلند پایه وارد اسلام آباد شد و قرار است در این سفر مذاکرات دوجانبه خصوصی سران دو کشور و سپس مذاکرات مشترک با حضور اعضای هیأت های همراه برگزار خواهد شد.

یکی از مهمترین بخش های این سفر، امضای ۸ سند همکاری میان بخش های مختلف دولتی و خصوصی ایران و پاکستان خواهد بود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد