Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه   عزاداران اربعین حسینی برای هشتمین سال است به صورت متوالی در میدان شیخ نوایی تجمع کرده وبه عزاداری می‌پردازند.   این خبر در حال تکمیل است...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 98 مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه در بحث ناوگان دچار چالش‌ها و مشکلاتی هستیم، گفت: بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، داریوش امانی صبح امروز در نشست هماهنگی اربعین حسینی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین در محورهای مواصلاتی کشور که در محل پایانه برکت مهران برگزار شد، اظهار داشت: مرز مهران به عنوان یکی از عملیاتی‌ترین مرزهای کشور، بیشترین حجم زائر را دارد.

رئیس سازمان راهداری کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به برگزاری هر چه با شکوه تر اربعین، گفت: امیدوارم بتوانیم اربعین امسال را بهتر از اربعین ‌ای گذشته برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در اربعین‌های سال‌های اول حجم ترافیک تا 36 ساعت بود، گفت: با اقدامات انجام شده، سال گذشته 20 درصد حجم تردد بالا رفته و هیچ گونه گره ترافیکی در مسیرمرز مهران وجود نداشت و اتفاقات مثبتی در حوزه راه‌ها صورت گرفت.

امانی در ادامه با اشاره به اقدامات موثر انجام شده این سازمان در پایانه برکت از زمان تحویل به سازمان راهداری، گفت: این پایانه زمان تحویل به سازمان تلی از خاک بود که با تلاش‌های شبانه روزی سال به سال بهتر نیز خواهد شد.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری کشور با بیان اینکه تمام تلاش برای خدمت‌گذاری صادقانه انجام می‌شود، بیان کرد: در بحث حمل و نقل دچار چالش‌ها و مشکلاتی هستیم که در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، خاطرنشان کرد: صاحب این راهپیمایی امام حسین(ع) است که در شرایط سخت همواره یاری‌رسان ما بوده و با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود.

رئیس سازمان راهداری کشور با بیان اینکه از هم اکنون باید مشکلات و کمبودها در ستادها و جلسات استانی مطرح شود، تصریح کرد: در بحث زیرساخت‌ها هیچ گونه مشکلی نداریم و بیشترین نگرانی ما در بحث ناوگان است که هر شخصی تدبیری در این زمینه دارد، بیان کند.

امانی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شود، گفت: در ایام اربعین تمام سرویس‌های داخلی کشور به حداقل می‌رسد و باید از ظرفیت سرویس کارخانجات و صنایع استفاده شود.

معاون وزیر راه افزود: در ایام اربعین برای مسیر رفت مشکلی نداشته و برای برگشت زائران باید جوابگوی حجم بالای زائران باشیم.

وی عنوان کرد: در بحث خبری و انجام کارها و اقداماتی که انجام شده و باید یک کار شاخص و فاخر انجام شود و‌ برای ایام اربعین حجم فعالیت‌ها انجام شده بیان شود.

امانی با اشاره به دیگر مرزهای کشور برای تردد زوار در ایام اربعین، گفت: امسال مرزهای خوش آب و هوا باشماق تمرچین استقبال بیشتری خواهد شد در این راستا مذاکرات خوبی با طرف عراقی برای تردد در این مرزها انجام شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز اینجا پیمان ببندیم تا جایی که در توان‌مان است در بحث اربعین خدمت‌رسانی به مردم و‌زوار عزیز انجام دهیم،گفت:ما باید وظیفه ی خود را در برابر این مردم که سختی راه پیاده روی را به عشق به امام حسین(ع) می پذیرند به درستی انجام دهیم.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: ما ثابت کردیم که می‌توانیم و اربعین امسال هم با تلاش و پای کار بودن همه مجموعه راهداری اتفاقات خوبی همانند سال گذشته رقم‌ خواهد خورد.

اماتنی در پایان با بیان اینکه همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی در خدمت اربعین باشند، بیان کرد: هیچ گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا