Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی صبح شنبه در راهپیمایی جاماندگان اربعین طی سخنانی گفت: تمهیدات لازم در خصوص این پیاده روی از چند روز قبل با حضور تمامی  دست اندرکاران فرمانداری های های شهرستان های  ری و تهران و  همچنین عوامل انتظامی اندیشیده شده است.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان نظیر مترو  و اتوبوس رانی پای کار آمدند در این خصوص  بسیار همکاری کردند و از طرفی نیروی انتظامی تمامی مسیرهای راهپیمایی  را رصد کرد و امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو تا سه برابر افزایش جمعیت را در راهپیمایی جاماندگان را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران اضافه کرد: حضور مردم  در این راهپیمایی یادآور این پیام است که انقلاب در مسیر اربعین و عاشورا قرار دارد  و این مردم عاشقانه در مسیر مقاومت حضور دارند و حضور مردم در پیاده روی جاماندگان مبین دریافت پیام مقام معظم رهبری و تقویت روحیه مقاومت در مردم  است.

وی گفت: در رابطه با حضور مردم در میدان امام حسین تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تا بازگشت آخرین نفر از زائرین به منزل دستگاه های متولی حضور دارند.

کد خبر 4750329

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد موکب بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود، مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان