Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، بر اساس اعلام سازمان راهداری هم‌اکنون در محور مهران-صالح آباد محدوده های گلان ترافیک سنگین، محور مهران-صالح آباد محدوده رضا آباد ترافیک نیمه سنگین، محور صالح آباد-ایلام ترافیک نیمه سنگین، محور سرابله-شباب و محور سه راهی شباب-حمیل ترافیک نیمه سنگین است.

در محور خرمشهر-پایانه مرزی شلمچه و بالعکس، محور قصرشیرین - پایانه مرزی خسروی و بالعکس و محور اهواز-بستان به پایانه مرزی چذابه و بالعکس تردد پرحجم و روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام سازمان راهداری محور مهران به ایلام از ساعت 16 امروز تا اطلاع بعدی یکطرفه می‌شود و مسیر جایگزین محور ایلام به مهران (ایلام-ملکشاهی-مهران) خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: استانهای مازندران با ورود ۳۰۰ هزار خودرو، گیلان با ورود ۲۸۰ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۱۰۰ هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اظهار کرد: از 24 اسفند تا به امروز (7 فروردین) 310 میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده است، یعنی میانگین روزانه 25 میلیون تردد انجام شده است که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

وی افزود: استانهای مازندران با ورود 300 هزار خودرو، گیلان با ورود 280 هزار خودرو و خراسان رضوی با 100 هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند.

بارش باران در جاده‌های 27 استان/ترافیک سنگین در جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: همچنین استان تهران با خروج 945 هزار خودرو در بین استانها، بیشترین خروجی مسافر را داشته است.

سرهنگ شیرانی در پایان با بیان اینکه تمامی محورها باز است و ترددها روان گزارش شده است، گفت: احتمال دارد از ظهر امروز محدودیت تردد در جاده چالوس اعمال شود و این محور به سمت تهران یکطرفه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • ترافیک سنگین محور ایلام- سرابله
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک نیمه سنگین همچنان در محور بروجن به لردگان
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • ترافیک نیمه سنگین در محور بروجن به لردگان