Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:46:39 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۳۵۷

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند.

سرخ‌ها برای این بازی شجاع خلیل زاده، فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و همچنین بشار رسن به دلیل مشکل تمدید گذرنامه خود به این بازی نمی‌رسد و آدام همتی نیز غایب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خبر خوش برای سرخ‌ها این است که مصدومیت سید جلال حسینی و مهدی ترابی برطرف شده و این ۲ بازیکن می‌توانند رو در روی پیکان حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: کالدرون: دلیل محرومیت شجاع و احمدزاده را نمی‌دانم/ با درگیری هیچ چیزی در میدان حل نمی‌شود

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، محمد نادری، وحید امیری، علی علیپور و جونیور براندائو.

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان یکشنبه ۲۸ مهر ماه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

به گزارش “ورزش سه”، تغییر مهم ترکیب تراکتور برای این بازی حساس به سیستم این تیم برمی‌گردد که از ۴-۳-۳ به ۴-۴-۲ تغییر کرده تا شاگردان محمد نصرتی با شکل جدید وارد زمین شوند.

این در حالی است که  در غیاب عارف آقاسی و باتوجه به مصدومیت سیدمحمد حسینی، این میلاد کر است  که در کنار شجاع خلیل‌زاده بازی می‌کند.

ریکاردو الوز و مهدی حسینی دو بازیکن مرکزی خواهند بود و سیامک نعمتی به همراه امیرحسین حسین‌زاده بازیکنان کناری خط هافبک هستند.

در خط حمله مهدی عبدی به ترکیب اصلی رسیده و او به همراه رحمان جعفری مهاجمان تراکتور خواهند بود.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت