Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صباحی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) با بیان اینکه راهپیمایی اربعین امسال بسیار با شکوه و با ابهت مثل همیشه در تاریخ جریان ساز شد و صلح حسینی در عالم به نمایش گذاشته شد، اظهار داشت: رسانه‌های خارجی به هیچ وجه اخبار اربعین را پوشش ندادند و اجازه ندادند در فضای مجازی کشورهای خودشان جلوه‌های اربعین خلق و ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما کسانی را در تاریخ شاهد هستیم که  زائرین امام حسین(ع) را به قتل می‌رساندند، اما با این همه تلاششان نتوانستند جلوی عظمت حسینی را بگیرند و قطعا رسانه‌های خارجی با این حرکتشان نمی‌توانند عظمت حسینی را مورد تغییر قرار دهند.

امام جمعه خرامه افزود: جبهه استکبار و سردمداران دنیا فکر می‌کنند اگر جلوی فضای مجازی در کشورهایشان گرفتند و اجازه ندادند مهربانی‌های زائرین امام حسین (ع) و مهمان نوازی موکب‌ها در عالم فراگیر شود، می‌توانند جلوی این عظمت را بگیرند.

حجت الاسلامصباحی گفت: یکسری مزدور  قبل از اربعین در عراق آشوب به پا کردند و می‌خواستند به بهانه این که عراق ناامن است کسی زیارت نرود و راهپیمایی اربعین را کم رنگ کنند اما باز هم تلاش مزدوران راه به جایی نبرد؛ چرا که 20 کشور دنیا و همچنین بیش از سه میلیون نفر از مردم ایران به زیارت امام حسین (ع) مشرف شده اند و در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

امام جمعه خرامه با بیان اینکه عظمت راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی دسیسه و طراحی آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و سعودیان را در عراق با شکست مواجه کرد، تصریح کرد: توطئه اخیر دشمن به‌دلیل مخالفت آنها از همبستگی مسلمانان و ترس و وحشت از اراده و قدرت مردم در این راهپیمایی بود.

حجت الاسلام صباحی با بیان اینکه پس از ۱۴۰۰ سال هنوز اردوگاه اباعبدالله(ع) و یزید پا برجاست گفت: نهضت اباعبدالله(ع) یک جرقه نیست، جریانی است که تا قیامت ادامه دارد و ذلت‌ناپذیری و مقاومت در این مسیر یاری سیدالشهدا(ع) است.

وی به سنت سالانه هیئت جان نثاران قمر بنی هاشم (ع) خرامه اشاره کرد و افزود: این هیئت از سال 1348 در ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در مشهد مقدس به عزاداری می پردازند و روزانه 400 کیلو غذا پخت می‌کنند.

امام جمعه خرامه اظهار امیدواری کرد: ان‌شالله به همت خیرین این هیئت، مردم خرامه از این امکانات و فضای مردمی استفاده کنند و کسانی که مدت زمان زیادی است زیارت امام رضا (ع)  نرفته‌اند و یا حتی کسانی که تاکنون نتوانسته‌اند به زیارت بروند، این افراد بتوانند به آرزوی خود برسند و در شهرستان خرامه کسی نداشته باشیم که آرزوی زیارت امام رضا (ع)  داشته باشد.

حجت الاسلامصباحی به دو عملیات افتخار آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدت اخیر اشاره کرد و افزود: دستگیری یکی از سرکرده‌های منافقین خارج نشین با افتخار آفرینی سربازان ولایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موج عظیمی را در دنیا به وجود آورده و جهان در تعجب رصد اطلاعاتی و عملیاتی سپاه پاسداران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه روح الله زم که تحت حفاظت نیروهای ضد انقلاب بود و محافظین او به اندازه یک فرد عالی رتبه در کشورهای اروپایی بودند توسط تیم عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد، افزود: دستگیری این شخص برتری تیم عملیاتی ایران نسبت به تیم عملیاتی کشورهای اروپایی به دنیا ثابت کرد.

امام جمعه خرامه چهره این شخص مزدور خودفروخته را به عروسکی که عروسک گردان آن جبهه استکبار است، تشبیه کرد و افزود: مردم از قوه قضاییه انتظار دارند چنین افراد خودفروخته‌ای به مجازات عمل خودشان برسند تا درس عبرتی برای دیگران بشود.

حجت الاسلامصباحی تاکید کرد: امروزه سیاستمدارانی که خود طراح نقشه‌های براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و جنگ  بوده‌اند به عظمت و مقاومت جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده‌اند و این عظمت و اقتدار به برکت امام حسین (ع)، خون شهدا و پیروی مردم از ولایت فقیه به دست آمده و الحمدالله با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری روز به روز به این عظمت، اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: کسانی بودند که بدن امام حسین را لگد مال کردند تا بدن پوسیزده شود و جنازه امام حسین را دفن نکردند تا در یک بیابان و گوشه ای این بدن به فراموشی سپرده شودند امروز شاهد این هستیم که خودشان به فراموشی سپرده شده اند و خودشان در تاریخ  گم شده اند و امام حسین روز به روز عظمت پیدا می‌کند و ان شالله راه ما راه امام حسین هست و خیمه ولایت خیمه امام حسین (ع) است.

امام جمعه خرامه گفت: امیدواریم خداوند به برکت ولایت، خون شهدا و امام حسین (ع)  همچنان حافظ و نگهدار این انقلاب باشد.

کد خبر 4750338

منبع: مهر

کلیدواژه: خرامه اربعین حسینی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد موکب بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با آیت الله رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به ویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند: همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

آنها همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه پاسداران به حسین شریعتمداری
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه