Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها در ایام اربعین به سر می‌بریم؛ روزهایی که شاهد حضور بی‌نظیر و چشمگیر زائرین حضرت امام حسین(ع) در مسیر نجف تا کربلا هستیم. میلیون‌ها زائر و عاشقی که با پای پیاده در این مسیر قدم گذاشتند تا هر یک، قطره‌ای از این دریای عظیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشا به سعادت مؤمنانی که این ایام در کربلا به سر می‌برند و از فیض زیارت حضرت سیدالشهداء(ع) و حضرت عباس(ع) بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: می‌خونیم همقدم با حججی‌های تو؛ کربلا کربلا ما داریم می‌آییم + فیلم

در ادامه تصویری جالب از روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی در راهپیمایی اربعین که در فضای مجازی منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کربلای معلی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، عصر امروز و در آستانه ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آئین تعویض پرچم گنبد منور آن حضرت با حضور زائران عزادارش برگزار شد.

این مراسم باشکوه از ساعت 18 در صحن اصلی با تلاوت آیات کلام‌الله مجید توسط قاری ممتاز مجتبی محمد بیگی آغاز شد.

همچنین در ادامه این مراسم با آئین جمع خوانی خادمین آستان مقدس و مرثیه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) با قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی قربانعلی و مرثیه سرایی کربلایی امین مقدم، پرچم گنبد مطهر حضرت سیدالکریم (ع) تعویض و پرچم سیاه برافراشته شد.

عاشقان آل‌الله، زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور در این مراسم معنوی ضمن عرض ارادت به حضرت سیدالکریم (ع) با ارزش‌های والای دین مبین اسلام تجدید میثاق کردند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی