Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@13:59:51 GMT

علی دایی: دوست دارم بازی‌های ناپولی را ببینم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۶۸۶

ساعت 24- کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه لیگ ایتالیا را دنبال می‌کند، نام تیم و بازیکن مورد علاقه اش به جز یوونتوس و کریستیانو رونالدو را اعلام کرد.

علی دایی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته مصاحبه ای را با روزنامه گاتزتا ایتالیا درباره نزدیک بودن کریستیانو رونالدو به رکورد گل های ملی اش انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی در این مصاحبه تاکید کرد که این رکورد متعلق به مردم ایران است و خوشحال است که بازیکن بزرگی مثل رونالدو این رکورد را می شکند.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران از رونالدو تمجید کرد و او را جزو سه بازیکن برتر فوتبال دانست. همچنین به گفته دایی، تاثیر رونالدو در تیم ملی پرتغال به مراتب بیشتر از تاثیر لیونل مسی در آرژانتین بوده و برای همین مسی شانس کمتری برای رسیدن به رکورد ملی دایی دارد.

این بخش از صحبت های علی دایی در رسانه های داخلی بازتاب یافت. همچنین گفتگوی دایی در سایت های پرتغالی وایتالیایی هم انعکاس بسیار زیادی داشته است و تقریبا تمام سایت های معتبر این کشورها به اظهارات دایی درباره رونالدو و رکورد گل های ملی پرداخته اند.

اما بخشی از صحبت هایی دایی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است به علاقه مندی هایش از لیگ ایتالیا مربوط می شود.

کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی ایران در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد که یوونتوس با رونالدو شانس بیشتری برای قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

دایی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا مسابقات سری A ایتالیا را از ایران دنبال می کند؟ گفت: من لیگ ایتالیا را دنبال می کنم و دوست دارم بازی های ناپولی و یوونتوس را ببینم.

آقای گل فوتبال جهان در ادامه در پاسخ به این سئوال که به کدام بازیکن در لیگ ایتالیا علاقه دارد؟ تاکید کرد: اکثر بازیکنانی که در بیانکونری (یوونتوس) بازی می کنند را تحسین می کنم اما اگر مجبور باشم نام بازیکن دیگری را به جز کریستیانو رونالدو بیاورم، می گویم وویچخ شزنی. (دروازه بان لهستانی تیم یوونتوس)

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست 2 بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری 2 بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری 3 بر 2 و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه 12 با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه 49 دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی 2-2 کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه 81 آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه 83 یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

 

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!