Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@10:11:36 GMT

کلوپ در لیورپول ضعیف تر از سولسشایر!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۷۸۸

به گزارش ایسنا، لیورپول و منچستریونایتد، موفق‌ترین تیم های انگلیس در دیداری که به داربی فوتبال انگلیس معروف است، فردا به مصاف هم می روند. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که اوله گنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد به دلیل کسب نتایج ضعیف در آستانه برکناری از این تیم است چرا که تیمش فعلا در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و لیورپول در طرف مقابل شرایط کاملا متفاوتی دارد و با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی در این فصل مقتدرانه در صدر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی با بررسی ۲۹ بازی نخست یورگن کلوپ و اوله گنار سولسشایر به نتایجه جالبی می‌رسید و آن هم اینکه سولسشایر که اکنون در آستانه برکناری است آمار بهتری نسبت به کلوپ در ابتدای کار خود در لیورپول داشته است.

اوله گنار سولسشایر در یونایتد : ۱۴ برد، ۷ مساوی، ۸ باخت، ۴۹ امتیاز

یورگن کلوپ در لیورپول: ۱۳ برد، ۸ مساوی، ۸ باخت، ۴۷ امتیاز

حقایق جالب از داربی انگلیس

*یونایتد در اولین دیدار تاریخ برابر لیورپول، با شکست سنگینی روبرو شد. در آن زمان یونایتد که به نیوتون هیث معروف بود با نتیجه هفت بر یک به لیورپول باخت. 

*یونایتد البته در بازی بعدی انتقام گرفت و با نتیجه ۵ بر ۲ توانست لیورپول را شکست دهد. جیمز پیترز ستاره آن دیدار توانست هت تریک کند و سه گل برای تیمش به ثمر برساند. 

*دو تیم اولین بار در لیگ انگلیس در سال ۱۹۴۶ به مصاف هم رفتند که منچستریونایتد با پنج گل توانست لیورپول را شکست بدهد. در آن زمان ورزشگاه اولدترافورد در جنگ جهانی به کلی نابود شده بود و یونایتد مجبور بود در زمین سیتی بازی کند. استن پیرسون در آن بازی با زدن سه گل ستاره یونایتد در زمین بود. 

*سر مت بازبی مربی پرافتخار یونایتد، برای لیورپول بازی کرده است. تاثیرگذارترین فرد در تاریخ منچستریونایتد بیش از ۱۰۰ بازی را برای تیم رقیب انجام داده بود. بازبی در ۱۱۵ بازی برای لیورپول سه گل به ثمر رساند. او حتی در منچسترسیتی نیز بازی کرد و توانست جام حذفی را با این تیم فتح کند و بیش از ۲۰۰ بازی برای آنها انجام بدهد. بازبی می‌توانست مربی لیورپول شود ولی ترجیح داد به منچستریونایتد برود چراکه آنها اختیار بیشتری به او برای هدایت تیم دادند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد

محمد محبی یکی از ستاره‌های لیگ برتری بود که در سالی که گذشت تصمیم به حضور در فوتبال روسیه گرفت. او به صورت قرضی در استقلال حاضر بود و باشگاه سانتاکلارای پرتغال با باشگاه روسیه‌ای روستُف به توافق رسید تا محبی تصمیم به حضور در فوتبال روسیه بگیرد.

او در ۳۴ بازی برای استقلال ۱۰ گل به ثمر رساند و تصمیم گرفت راه بازیکنانی، چون سردار آزمون، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی و علیرضا حقیقی را طی کند و راهی فوتبال روسیه شود. او کیلیان ام‌باپه را الگویش می‌داند. برخلاف ستاره فرانسوی، محمد محبی در خط میانی بازی می‌کند و رویایش بازی در جام جهانی است.

محمد محبی توانست در دیدار با ژاپن در جام ملت‌ها ستاره تیم ملی شود. او اولین گل تاریخ ایران برابر ژاپن در جام ملت‌ها را به ثمر رساند و دروازه سامورایی‌ها را باز کرد.

محبی بعد از بازی با ژاپن چه گفت؟

فقط روی بازی ژاپن و عملکردمان تمرکز داشتیم. ما با ذهنی آرام به بازی آمده بودیم و بهترینمان را برای تیم کشورمان انجام دادیم. در واقع همه بازیکنان ایران به این شکل عمل کردند. ما فشار زیادی گذاشتیم و تلاش کردیم به بهترین شکل مقابل ژاپن بازی کنیم.

در کل سالی که گذشت برای محبی سال خوبی بود. او توانست در دیدار با کراسنودار دو بار برای تیمش گلزنی کند. او در دیدار با کراسنودار صدرنشین لیگ روسیه توانست دو بار گلزنی کند و سال خوبش را با زدن این دو گل به خوبی به پایان ببرد.

محبی اکنون در ۲۱ بازی توانسته است پنج گل برای تیم ملی ایران به ثمر برساند و باید امیدوار به درخشش او برای سال جدید نیز بود.

دیگر خبرها

  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • احتمال غیبت منچستریونایتد در رقابت های اروپایی حتی در صورت کسب سهمیه!