Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:42:32 GMT

۱۳ کشته و ۷۰ زخمی درحمله ترکیه به غیرنظامیان سوری

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۷۹۴

۱۳ کشته و ۷۰ زخمی درحمله ترکیه به غیرنظامیان سوری

منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به کاروان غیرنظامیان در شمال سوریه خبر می‌دهند که تا کنون ده‌ها کشته و زخمی در پی داشته است.

به گزارش «تابناک»، شبکه المیادین خبر داد که در حمله توپخانه‌ای ترکیه به کاروان غیر نظامیان در جاده «تل تمر به «رأس العین» در شمال سوریه تا کنون ۱۳ تن کشته و ۷۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، صفحه توئیتر وبگاه «نورث پرس» نیز نوشت که کاروان غیرنظامیان در حال عزیمت از «تل تمر» به سمت «رأس العین» بودند که در منطقه «مجرافه» هدف گلوله باران توپخانه ارتش ترکیه قرار گرفتند.

پس از این حمله، مجروحین به بیمارستان «تل تمر» منتقل شدند.

این حمله توپخانه‌ای در حالی صورت می‌گیرد که آمریکا و ترکیه شب گذشته (پنجشنبه) بر سر آتش‌بس پنج روزه در مناطق شمال سوریه توافق کردند. هرچند صبح امروز خبرگزاری رویترز اعلام کرد که صدای انفجار و شلیک از شهر «رأس العین» واقع در نزدیکی مرز ترکیه به گوش می‌رسد.

نهاد موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» نیز گزارش داده است که حملات توپخانه‌ای و راکتی ارتش ترکیه و تروریست‌های «ارتش آزاد» به شهر «رأس العین» ادامه دارد.

با این وجود «رجب طیب اردوغان» ساعتی پیش در سخنانی بعد از نمازجمعه استانبول مدعی شد که هیچ درگیری رخ نداده و این گزارش‌ها غلط است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون ترکیه حمله نظامی حمله توپخانه ای سوریه غیرنظامیان کشته و زخمی عکس پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد

 منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) از شلیک ۴ هزار موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر دادند.

به گزارش ایرنا،  کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

همزمان شبکه الجزیره اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۱۱ نظامی این رژیم در غزه طی ساعات گذشته خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳ هزار و ۳۰۵ افسر و نظامی این رژیم زخمی شده اند که از این میان یک هزار ۵۸۴ نفر از آنها در جریان حمله زمینی به غزه زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع جنگ، ۵۱۳ افسر و نظامی جراحات خطرناکی پیدا کرده اند.

طبق گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۴۷ نظامی این رژیم که در جریان جنگ غزه زخمی شده اند تحت درمان هستند که ۲۴ نفر از آنها وضعیت خطرناکی دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع حمله به غزه ۶۳۰ نظامی در حوادث عملیاتی و آتش خودی زخمی و ۴۱ نفر کشته شده اند.

همزمان رادیو رژیم صهیونیستی از خروج تیپ ناحل از غزه پس از ۶ ماه خبر داد و به حضور دو تیپ احتیاط این رژیم به جای آن اشاره کرد.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ۴۰۰۰ موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • جزئیات وال‌استریت‌ژورنال از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح