Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@11:34:44 GMT

واکنش رئیس پلیس تهران به بادیگاردهای فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۸۰۰

واکنش رئیس پلیس تهران به بادیگاردهای فضای مجازی

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره تبلیغات غیر مجاز محافظ شخصیت‌ها در فضای مجازی گفت: برای چندمین بار اعلام می‌کنم، کسانی که تحت عنوان استخدام محافظ شخصیت‌ها و به اصطلاح «بادیگارد» اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می‌کنند، فعالیتشان غیر قانونی است و افرادی هم که نسبت به جذب این محافظ‌های جعلی اقدام می‌کنند هم متخلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این افراد برای فعالیت به عنوان بادیگارد و محافظ شخصیت‌ها دارای مجوز قانونی نیستند و از نظر پلیس مجرم شناخته می‌شوند، افزود: قطعا در صورت شناسایی در چارچوب قانون برخورد‌های لازم با این افراد انجام خواهد شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه از سوی پلیس به شخص و یا شرکتی مجوز تبلیغ محافظ شخصیت داده نشده است، تصریح کرد: فقط شرکت‌های نگهبان محله دارای مجوز فعالیت رسمی دارند که حدود ۱۴۰ شرکت در این حوزه و با هماهنگی کلانتری‌ها در سطح پایتخت مشغول به کار هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس سردار رحیمی بادیگارد فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل

به گزارش «تابناک»، حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، درباره واکنش ایرانی‌ها نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: تحلیل شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد تهدیدات صهیونیست‌ها و اتفاقات امروز نتایج جالبی درپی داشته و اثبات کرد در شناخت ایرانی‌ها اشتباه کردند.

دلیریان افزود: رژیم صهیونیستی قصد داشت با تهدید و ارعاب، التهاب ایجاد کند اما با محتواهای طنز مواجه شده‌ و ایرانی‌ها اقدام امروزشان را هم به سخره گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری سرکرده تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی
  • ارزیابی مرکز ملی فضای مجازی از واکنش‌ها به اتفاقات اصفهان
  • دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی
  • کشف ۲ کیلوگرم کوکایین در عملیات گاندو
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم