Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@10:49:06 GMT

راهکار برای رهایی از حس یکنواختی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۸۰۱

راهکار برای رهایی از حس یکنواختی

آفتاب‌‌نیوز :

زهرا امام روانشناس و مشاور خانواده درباره تغییرات در زندگی و دوری از یکنواختی اظهار کرد: اگر در زندگی حالت یکنواختی ایجاد شود، شخص انگیزه‌های لازم را از دست می‌دهد، و در خلق وخوی وی مشکلاتی مانند بی حوصلگی، غم واندوه، افسردگی و... ایجاد می‌شود.

او درباره راهکار برای رهایی از این حس یکنواختی، گفت: سعی کنید در زندگی همواره خود واقعیتان باشید، فعالیت‌هایی را برای خود در طول هفته داشته باشید تا احساس شادی داشته باشید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام با بیان اینکه از افرادی که انرژی منفی می‌دهند پرهیز کنید، ادامه داد: هدف‌هایی دست یافتنی برای خود در زندگی داشته باشید، قدردان آدم‌ها باشید، حتما برای خود برنامه داشته باشید و از سرگرمی‌های کوچک لذت ببرید.

این روانشناس کاهش وابستگی به افراد را از راهکار برای رهایی از این حس یکنواختی دانست و گفت: موسیقی گوش دهید، با خودتان مهربانتر باشید، بالغانه رفتار کنید و اجتماعی باشید.

او افزود: دایره دوستی خود را محکم‌تر کنید، استقلال در زندگی داشته باشید و هویت جداگانه خود راحفظ کنید همچنین همواره سعی کنید شادی در خودتان بوجود آورید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روانشناس افسردگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی اظهار کرد: این محکوم در یک فقره درگیری در شهرستان شادگان مرتکب قتل با سلاح سرد شده بود که با توجه به گواهی شاهدان در صحنه جرم و اقرارش، از سوی دادگاه به قصاص نفس محکوم شده بود.

وی ادامه داد: با توجه به پایان مجازات حبس ۱۰ ساله محکوم و موعد اجرای حکم قصاص، اقدامات برای کسب رضایت اولیای دم از سر گرفته شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با گذشت اولیای دم بار دیگر چهره زیبای گذشت و عفو در این شهرستان به نمایش درآمد و این محکوم از قصاص نفس رهایی و به آغوش خانواده بازگشت.

کد خبر 6079714

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • کامل‌ترین راهنمایی برای خرید سه تار اصل + ۱۰ راهکار
  • یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت
  • رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از ۱۰ سال
  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی