Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به پایش تصویری و میدانی مسیر بازگشت زائران حرم حسینی از مرز‌های چهارگانه به سمت کشور گفت: بازگشت زوار بدون هیچ اتفاق و مشکل امنیتی در جریان است. تاریخ انتشار: 11:45 - 27 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۹۶۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "محمد شرفی" با اشاره به روند بازگشت زوار به کشور اظهار کرد: خوشبختانه و به لطف پروردگار متعال حسب تدابیر پیش‌بینی شده توسط پلیس و سایر نهاد‌های دست‌اندرکار مشکل خاصی که روند تردد زائران را با اختلال روبه رو کند وجود نداشته است و پلیس پیشگیری ناجا در هنگام بازگشت زائران همانند مرحله رفت به کشور عراق مدیریت لایه به لایه جمعیت را در دستور کار دارد که نتایج آن نیز تا کنون مثبت ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حمایت مسئولان کشوری، استانی و تلاش بی‌وقفه نیروی انتظامی تمام شرایط پذیرایی از زائران از جمله مکان‌های مناسب برای اقامت موقت آن‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی برای انتقال این عزیزان همچنان فعال است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: با وجود سبک‌تر شدن حجم بازگشت زائران این موج همچنان ادامه دارد و وظیفه نیروی انتظامی هنوز به پایان نرسیده و تا بازگشت آخرین زائر خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

سردار شرفی با اشاره به همکاری‌های بین سازمانی در راستای اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران افزود: هماهنگی‌های لازم با استانداری، راهداری، اورژانس و هلال احمر در استان‌های مسیر بازگشت زوار انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مردم و زائران عزیز به توصیه‌های ایمنی پلیس توجه کنند و از انجام اقدامات سهل‌انگارانه و مخاطره‌آمیز پرهیز کنند، همچنین زوار محترم می‌توانند در صورت مهیا نبودن وسایل حمل و نقل به سوی مقصد دلخواه و یا پرهیز از رانندگی به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی از ظرفیت بسیار خوب توقفگاه‌ها استفاده کنند تا پس از حل مشکل یا رفع خستگی بتوانند به مسیر خود ادامه دهند.

سردار شرفی در راستای پیشگیری از ایجاد ترافیک در پارکینگ خودرو‌ها تاکید کرد: شایسته است زائرانی که با خودرو‌های شخصی به مرز‌ها مراجعه کرده‌اند در هنگام تحویل خودرو از پارکینگ ضمن بردباری، حقوق یکدیگر را رعایت کنند، ضمن اینکه رانندگان باید دقیقا محلی که خودرو خود را پارک کرده‌اند به خاطر داشته باشند تا موجب سهولت در ارائه خدمات شوند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با ابراز رضایت از اینکه تا این لحظه هیچ‌گونه مشکل خاصی در مرز‌ها و مسیر بازگشت زائران وجود نداشته است، اظهار امیدواری کرد با همکاری کامل مردم و نیروی انتظامی این ماموریت بزرگ و گسترده تا پایان به خوبی ادامه یابد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناجا میزان پلیس سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود

استاندار کرمان با بیان اینکه مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود، گفت: همه نیروها و تجهیزات آماده بودند که به موقع وارد عمل شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در هفته جاری سیل را پشت سر گذاشتیم و به همت همه دستگاه‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده خسارت‌های کمی داشتیم ‌و کار بزرگی انجام شد.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها تا امشب در استان ادامه دارد، گفت: دیروز عصر حدود 40 میلی‌متر بارندگی فقط در مردهک عنبرآباد انجام شد و امیدوار هستیم تا پایان بارندگی‌ها مشکلی نداشته باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید مراقبت کنند که اگر به موقع اقدام شود حتماً می‌توانیم از خسارات جلوگیری کنیم، افزود: بیش از 500 دستگاه ماشین‌آلات سنگین آماده داشتیم تا در صورت نیز وارد عملیات شوند.

وی با بیان اینکه روز گذشته چهار نفر مفقودی داشتیم که به یاری خدا و دستگاه‌های امدادی زنده پیدا شدند، ادامه داد: در این بارندگی‌ها شاهد حجم بالایی از آب در رودخانه‌ها بودیم که لایروبی‌های انجام شده از قبل باعث شده بود تا آب از مسیر خود خارج نشود.

تدابیر پیشگیری از سیل از 6 ماه قبل در استان کرمان انجام شد4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدندوقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت

فداکار با بیان اینکه از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که همکاری خوبی برای آگاه‌سازی مردم کردند و باعث همکاری مردم در پیشگیری از سیل شدند که جای تقدیر دارد، گفت: یک موضوع مهم این بود که بارندگی به یکبارگی نبود و با عنایت خداوند بارندگی‌ها متناوب بود و کم کم بارش‌ها را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها از جمله ارتش و سپاه و بسیج کمک خوبی در مقابله با سیلاب‌ها کردند، افزود: گروه‌های جهادی هم پای کار بودند تا هم از سیل پیشگیری شود و هم اگر مشکلی پیش آمد به موقع به مردم امدادرسانی داشته باشند.

استاندار کرمان با بیان اینکه بارندگی بسیار خوبی طی این چند روز در سطح استان انجام شد، ادامه داد: البته آمار دقیقی نداریم و ضعف آماری بین دستگاه‌های مختلف در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود، گفت: همه نیروها و تجهیزات آماده بودند که به موقع وارد عمل شوند و اگر مشکلی پیش آمد پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد