Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:02:31 GMT

جاماندگان اربعین در شهرستان شادگان حماسه آفریدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۷۰۴۰

جاماندگان اربعین در شهرستان شادگان حماسه آفریدند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و همزمان با برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی و سراسر کشور، پیاده‌روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی با حضور گسترده مردم شهرستان شادگان و هیئت‌های عزاداری  در این شهرستان برگزار شد.

امروز در شادگان که این  معنوی مراسم بطول ۱۱ کیلومتر با باشکوه و با حضور مردم، هئیت های مذهبی، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و نوحه خوانی برگزار شد و از مسیر مرکز شهر شادگان تا قدمگاه عباس الدوایر را به عزاداری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شادگان که در چهل روز گذشته در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها برای سرور و سالار شهیدان کربلا عزاداری کرده بودند، امروز نیز با به اوج رساندن عزاداری خود، جلوه‌ای دیگر از عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت(ع) به نمایش گذاشتند.

امروز همزمان با تبیین واقعه عظیم عاشورا توسط مداحان اهل‌بیت(ع) مردم هم با برپایی ایستگاه صلواتی، پخش نذورات، غذا، خرما وغیره ازعزاداران و جاماندگان اربعین حسینی شادگان پذیرایی کردند.

کد خبر 4750332

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 شادگان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد موکب بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز

به گزارش پارس نیوز،  مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ از امروز چهارشنبه به‌ تاریخ ۲۹ فروردین  ماه جاری آغاز می شود تا فردا پنجشنبه به‌تاریخ ۳۰ این ماه ادامه دارد.

لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد ۹۰۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند و مهلت ثبت نام در این آزمون روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه پایان یافت.

 درباره متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، این دسته از داوطلبان اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ اخذ کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی نظام ۳-۳-۶ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اقدام کنند.

 آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • اخبار کوتاه استان مرکزی
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز
  • یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت
  • رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از ۱۰ سال
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود