Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر از مردم عزادار ورامین در حالی که لباس‌های سیاه عزا بر تن داشتند، در مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان اجتماع کرده و با عبور از خیابان‌های مسجد جامع و شهید بهشتی، خود را به صحن مطهر امامزاده یحیی(ع) رساندند.

تعدادی از هیات‌های عزاداری نیز با عبور از خیابان‌های اصلی، خود را به محل اجتماع عزاداران رسانده و همنوا با مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه‌خوانی و عزاداری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان مقدس پیشوا، مدفن امامزاده جعفر(ع) برادر امام رضا (ع) نیز از ساعات اولیه امروز پذیرای هزاران نفر از عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت است و زائران و مجاوران با حضور در بارگاه ملکوتی ایشان، چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان را محضر ولی عصر(عج) تسلیت عرض کردند.

بسیاری از عزاداران حسینی مسیر میدان امام خمینی(ره) پیشوا تا صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) را پیاده طی کردند تا خود را همنوا با زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلای معلا تصور کنند.

بازار قدیمی شهرستان پیشوا نیز امروز به احترام اربعین حسینی تعطیل بود و کاسبان نیز با برافراشتن پرچم عزا بر سردر واحدهای صنفی خود به سمت محل اجتماع عزاداران حرکت کرده و به خیل عظیم عاشقان خاندان عصمت و طهارت پیوستند.

بسیاری از خیرین نیز با برپایی ایستگاه صلواتی در مناطق مختلف شهر از عزاداران پذیرایی کردند.

مردم بخش جلیل آباد پیشوا نیز با همراهی فرماندار و مسئولان این شهرستان با اجتماع در امامزاده عبدالله(ع) این بخش، در قالب هیأت‌های سینه زنی و زنجیرزنی به عزاداری پرداختند.

مردم خداجوی شهرستان پاکدشت نیز همنوا با عزاداران حسینی در سراسر عالم، با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، به عزاداری پرداختند.

در شهرستان قرچک نیز با وجود عزیمت پیاده هزاران نفر از عاشقان خاندان عصمت و طهار به شهرستان ری و حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، بسیاری از عزاداران با اجتماع در امامزاده ابراهیم و امامزاده بی بی زبیده، به عزاداری پرداختند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیشوا ورامین قرچک اربعین ۹۸ پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقف زمین کشاورزی برای عزاداری سیدالشهدا (ع)

حجت‌الاسلام مختاری مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه گفت: خانم اکرم جعفری از شهر زهان در یک اقدام خداپسندانه یک زمین مزروعی به متراژ ۳۱۸ متر بدون آب را در شهر زهان وقف کرد.

او افزود: این موقوفه به نیت عزاداری سیدالشهدا (ع) در روز تاسوعا و عاشورا در حسینیه زهانی‌ها واقع در مشهد وقف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • وقف زمین کشاورزی برای عزاداری سیدالشهدا (ع)
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای سلامت در پاکدشت برگزار می‌شود
  • رهاسازی یک شتر مار در طبیعت پیشوا! / شتر مار چیست؟!