Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@22:42:55 GMT

تعداد چاه‌های نفت آمریکا در حال کاهش است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۷۱۵۳

تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا در هفته جاری پنج حلقه کاهش یافت. طی ۹ هفته گذشته، این هشتمین بار بود که تعداد چاه ها کاهش پیدا می‌کرد.

تعداد چاه های نفت و گاز در حال حاضر ۸۵۱ حلقه هست که ۲۱۶ حلقه نسبت به همین زمان در سال گذشته کمتر است.

تعداد کل چاه های نفت فعال در آمریکا یک حلقه چاه افزایش یافته و به ۷۱۳ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد چاه های فعال گاز در این کشور با ۶ حلقه کاهش به ۱۳۷ رسیده است.

 در حالیکه تعداد چاه های نفت در سال جاری میلادی ۱۶۴ حلقه کاهش یافته، تولید نفت در آمریکا از ۱۱.۷ میلیون بشکه در روز در ابتدای سال به ۱۲.۶ میلیون بشکه در روز تا هفته منتهی به ۱۱ اکتبر افزایش یافته است یعنی رشد حدود یک میلیون بشکه ای طی کمتر از یک سال .

 قیمت نفت در روز جمعه پیش از انتشار اطلاعات مربوط به رشد اقتصادی ضعیف چین کاهش یافت. طبق این اطلاعات، رشد اقتصادی چین تا ۶ درصد به صورت سالانه در سه ماهه سوم سال میلادی جاری کاهش یافته است که ضعیف ترین اقتصاد طی ۲۵ سال گذشته است.

 نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا امروز ۵ سنت معادل ۰.۰۹ درصد کاهش یافت و ۵۳.۸۸ دلار در هر بشکه معامله شد یعنی یک کاهش حدود ۴۰ سنتی نسبت به همین زمان در هفته گذشته. نفت خام برنت هم ۳۳ سنت معادل ۰.۵۵ درصد پایین آمد و به ۵۹.۵۸ دلار در هر بشکه رسید که ۵۰ سنت نسبت به هفته گذشته پایین تر بود.

 تعداد کل چاه های کانادا هم در این هفته کاهش یافت. پس از افزایش دو چاه در هفته گذشته، این هفته تعداد چاه های کانادا سه حلقه کاهش یافت.   تعداد چاه های نفت و گاز در کانادا ۴۸ حلقه نسبت به سال گذشته پایین آمده است.

۲۲۳۲۲۸

کد خبر 1312147

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نفت صادرات نفت ایالات متحده آمریکا اربعین پیاده روی اربعین سوریه ترکیه دونالد ترامپ کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس کربلا سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: با بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دو هزار و ۱۱۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته فاسد جمع‌آوری و معدوم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حسن ذبیحی بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: موالید شهرستان اردستان در سال 1401 تعداد 429 مورد بوده است و در سال 1402تعداد 399 نفر بوده‌اند که این کاهش را نشان می‌دهد اما رشد جمعیتمان نسبت به موالید و نسبت به مرگ و میر افزایش داشته است و از این رو در سال گذشته نسبت به سال 1401 رشد بهتر شده است.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت که مهمترین مسئله فعلی است باید گفت باروری کلی بر اساس سامانه سیب خیلی بهتر شده است و عدد باروری شهرستان اردستان طبق سامانه حدود 1.44 است و نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته‌ایم و نسبت به آمار پنج ساله موالیدمان افزایش داشته که این می‌تواند خبر خوبی برای شهرستان اردستان باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: شعار اصلی هفته سلامت با نام سلامت و مشارکت با مردم است که با پشت میز نشستن درست نمی‌شود و با شبکه‌سازی و میدانی و مشارکت مردم موضوع جوانی جمعیت محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته تعداد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی سه هزار و 740 مورد بوده که 258 اخطار صادر و 11 مورد پلمب صورت گرفته است و دو هزار و 110 کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد جمع آوری و معدوم شده است.

وی ابراز داشت: موضوع بهداشت دهان و دندان در سال گذشته میانگین تعداد ترمیم دندان در سال گذشته سنین شش تا 14 سال که به صورت رایگان بوده است 198 مورد بوده و نسبت به سال قلش 30 درصد افزایش داشته است و میانگین خدمات بین موارد دانپزشکی یک هزار و 390 مورد بوده که 30 درصد افزایش داشته است و خدمات در حال حاضر به گروه شش تا 14 سال و زنان باردار رایگان انجام می‌شود.

81 هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد

ذبیحی با اشاره به موضوع واحد بهداشت و روان در سال گذشته بیان کرد: تعداد 9 هزار و 850 نفر را در مراکز جامع سلامت از نظر مصرف دخانیات، مواد و الکل غربالگری کرده‌اند و 573 مورد آن مثبت بوده است و 230 نفر هم مشاور روانپزشکی دریافت کرده‌اند و 10 هزار و 200 نفر هم در موضوع سلامت روان مورد قرار گرفته‌اند که 267 نفر آنان تحت درمان و مشاوره قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/802

دیگر خبرها

  • «سال گربه» در کمین «تمساح خونی»
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد