Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع بلند قامت زوج قدرتمندی با فن دایک در لیورپول تشکیل داده است.

طرفداری- روز گذشته (جمعه) جوئل ماتیپ قراردادش را به مدت 5 سال دیگر با لیورپول تمدید کرد.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، یورگن کلوپ در خصوص این مسئله گفت:

ماجراجویی جوئل در لیورپول از آن دسته است که تاکنون عاشقش بوده ام و واقعا خوشحالم که او با امضای قرارداد جدید، تعهد خود را به ما نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که تیم تکامل یافت و پیشرفت کرد، جوئل نیز با تیم پیش آمد. تقریبا ماه گذشته بود که گفتم خرید بازیکنی با کیفیت جوئل به صورت بازیکن آزاد، یکی از بهترین انتقال های من در لیورپول بوده است و فکر می کنم این چیزی است که همه آن را می توانند بینند. پس از دیدن بازی های او در شالکه می دانستم جوئل چه توانایی هایی دارد و مطمئن بودم او می تواند آن عملکرد را در لیورپول نیز به نمایش بگذارد. البته آمدن به لیگ برتر کار آسانی نیست به خصوص اینکه برای باشگاهی بزرگ مانند لیورپول بازی کنید. بنابراین سوالاتی در مورد او در ابتدای حضورش در لیگ برتر وجود داشت ولی اکنون کسی شکی در مورد کیفیت جوئل ندارد.

وی ادامه داد:

جوئل اکنون به عنوان یک مدافع کلاس جهانی بازی می کند و این ادامه خواهد یافت. بازیکنان زیادی در پست او ندیده ام که با این کیفیت و ثبات بتوانند در زمین بازی کنند. واقعا خوش شانسیم که در لیورپول بازیکنانی مانند جوئل و فن دایک را در خط دفاعی داریم. البته لوورن را نیز باید به این جمع اضافه کرد. این واقعا برایم خوشحال کننده است که چنین مدافعان با استعدادی دارم. بیرون از زمین جوئل یکی از بهترین و فروتن ترین افرادی است که شما دوست دارید او را ملاقات کنید و در زمین نیز یک جنگجو بوده و کسی است که می خواهد به تیمش برای پیروزی کمک کند. در واقع جوئل ذهنیتی برنده دارد. او کاری که انجام می دهد را دوست دارد و ما نیز از اینکه او را برای سال های بعد نیز در اختیار داریم، خوشحالیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

باشگاه لیورپول نظر خود را معطوف به استخدام سرمربی فاینورد کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول که به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای یورگن کلوپ - کسی که پس از 9 سال در پایان فصل جاری از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری خواهد کرد - است، حالا ظاهراً نظرش را معطوف به استخدام سرمربی فعلی فاینورد کرده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ صحبت‌های اولیه بین آرنه اشلوت و لیورپول خیلی مثبت بوده و این در حالی است که این مربی هلندی به شدت به دنبال حضور روی نیمکت سرخپوشان مرسی‌ساید است. قرارداد فعلی اشلوت 45 ساله با فاینورد تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد و بند فسخی هم در قرارداد او موجود نیست.

طبق گزارش رومانو؛ دو باشگاه در حال حاضر مذاکرات سازنده‌ای با هم دارند که بتوانند بر سر رقم خاصی برای غرامت فسخ قرارداد این مربی هلندی به توافق برسند. مدیران باشگاه لیورپول در عین حال مذاکرات خود با اشلوت را هم بر سر جزئیات قرارداد پیش می‌برند.

جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

اشلوت که بین سال‌های 2019 تا 2020 هدایت AZ آلکمار هلند را بر عهده داشت، در سال 2021 سرمربی فاینورد شد - تیمی که علیرضا جهانبخش را در ترکیبش دارد - و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی در اردویژه هلند رساند و چند روز پیش هم فاتح رقابت‌های جام حذفی هلند شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست