Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیجان چندانی برای رقابت در باکس آفیس داخلی وجود ندارد. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از هالیوود ریپورتر، قسمت دوم فیلم سینمایی «شیطان صفت» در افتتاحیه پایان هفته خود، با فروش 35 میلیون دلاری در 3 هزار و 790 سالن سینمایی در آمریکای شمالی کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنباله این فیلم فانتزی به نظر می‌رسد که بتواند رتبه اول باکس آفیس داخلی آمریکای شمالی را تا پایان هفته از آن خود کند. با این حساب این فیلم خواهد توانست فیلم‌های قدرتمندی مانند «جوکر» و فیلم کمپانی سونی یعنی «زامبی لند» را که با فروش 28 میلیون دلاری آغاز شده است را در رتبه‌های بعد از خود قرار دهد.

پیش بینی‌هایی که درباره فروش افتتاحیه این فیلم شده بود گفته بود که این فیلم با فروش 45 میلیون دلاری کار خود را شروع خواهد کرد. تخمین فروش قسمت اول این فیلم در سال 2014 مبلغی معادل 69 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی آمریکا بود که توانست یکی از باکس‌آفیس‌های پرسروصدای آن سال با فروش 750 میلیون دلاری با بودجه 180 میلیون دلاری باشد.

این فیلم در این هفته در تمام مارکت‌های خرید بلیط در دنیا قابل خرید خواهد بود. منتقدین به این فیلم در سایت «راتن تومیتوز» نمره 40 درصد را اختصاص داده‌اند.

فیلم «زامبی لند» نیز در افتتاحیه خود در پنجشنبه قبل مبلغ 2 میلیون و 900 هزار دلار را به‌دست آورد و توانست از فیلم «شیطان صفت» با فروش 2 میلیون و 300 هزار دلار سبقت بگیرد. این فیلم سینمایی در 3 هزار و 450 سالن سینمایی افتتاح رسمی می‌شود. این نخستین کمدی لایو اکشن بعد از فیلم «پسران خوب» است که توانسته در فروش ابتدایی پایان هفته خود در سال 2019 و در میانه ماه آگوست با صعود سود خود مبلغی 82 میلیون دلار را از آن خود کند.

این فیلم توسط منتقدین امتیاز 66 درصد را در سایت راتن تومیتوز به‌دست آورده است.

«زامبی لند»

«جوکر» که در هفته‌های قبل فروش و سود خوبی را به‌دست آورده، این هفته با سود 213 میلیون دلاری نسبت به دو هفته قبل خود سود کمتری را در آمریکای شمالی به‌جیب زده است. این فیلم باید بتواند پایان هفته خود را با مبلغ 245 میلیون دلار فروش بعد از 17 روز فروش به پایان برساند. 

فیلم «خانواده آدام» هم در مقام رتبه چهارم با فروش 14 میلیون دلاری خود در افتتاحیه باید بتواند در 10 روز آینده به مبلغ 55 میلون دلار برسد. این فیلم از روز افتتاح خود تا به امروز کاهش فروش 55 درصدی را داشته است.

آمار و ارقام رقابت میلیاردی فیلم‌های سینمایی روی پرده نقره‌ایاظهارات وزیر ارشاد درباره پوشش برخی بازیگران سینما و تلویزیونی

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسکار هالیوود سینمای جهان سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکار هالیوود سینمای جهان سینما اسکار هالیوود سینمای جهان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندگاری هوای سرد در سمنان تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ ️ ️بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، در این مدت وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعداز ظهر  و کاهش۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا رخ خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • ماندگاری هوای سرد در استان سمنان تا پایان هفته
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • ماندگاری هوای سرد در سمنان تا پایان هفته
  • صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری ارز با توسعه طرح زراعت چوب
  • بسته 50 میلیارد دلاری برای نجات از بحران اقتصادی در مصر/ مصری ها برای تامین خوراک  مبارزه می کنند 
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری فرآورده‌های سنتی در سال ۱۴۰۲
  • افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ با یک حرکت استراتژیک
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران
  • مرکز فروش جعبه هارد باکس در تهران