Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:33:22 GMT

ترافیک در برخی محورهای ارتباطی اصفهان سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۷۶۱۴

ترافیک در برخی محورهای ارتباطی اصفهان سنگین است

سرهنگ اصغر زارع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در زمان حاضر با توجه به برپایی راهپیمایی اربعین، ترافیک درون استانی در بیشتر محورهای ارتباطی وجود دارد.

وی اظهارداشت:همچنین ترافیک در کمربندی خمینی شهر هم نیمه سنگین گزارش شده است.

جانشین پلیس راه اصفهان با اشاره به اینکه ترافیک در مسیرهای غربی استان چشمگیر اما روان است به رانندگان توصیه کرد قوانین رانندگی را رعایت کنند و ضمن توجه به عابران پیاده با سرعت مطمئنه برانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به طرح ویژه ترافیکی همزمان با روز اربعین یادآور شد: رانندگان خودروهای سنگین باید به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های امروز که از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب اجرا می‌شود،  توجه ویژه داشته باشند.

 طرح ویژه ترافیکی ممنوعیت تردد خودروهای سنگین امروز شنبه ۲۷ مهر مصادف با اربعین حسینی در سه راهی فرودگاه(پل شهید دره شوری به سمت فرودگاه) و بالعکس در حال اجراست.

 همچنین تردد خودروهای سنگین در اتوبان شهید آقابابایی از پل طیاره به سمت فرودگاه و بالعکس و همچنین بلوار آزادگان خمینی‌ شهر از میدان استقلال به سمت این شهر و چشمه لادُر و بالعکس،  در روز یادشده ممنوع است.

زارع خاطرنشان کرد: هموطنانی که از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) بر می‌گردند  از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه در اصفهان وجود دارد و این استان با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی خود، به عنوان چهارراهی ترانزیتی، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک جاده ای اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس