Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@09:41:27 GMT

رابرت زمکیس «پینوکیو» را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۷۸۲۰

ساعت 24- رابرت زمکیس در حال مذاکره است تا کارگردانی فیلم زنده «پینوکیو» را برای دیزنی انجام دهد.

به گزارش رابرت زمکیس برای کارگردانی لایو اکشن «پینوکیو» برای کمپانی دیزنی وارد مذاکره شده است.

این فیلم را اندرو میانو و کریس وایتس تهیه خواهند کرد. این در حالی است که وایتس نویسنده فیلمنامه آن هم هست.

ابتدا پل کینگ کارگردان «پدینگتون» برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد اما او به دلایل نامشخص در اوایل سال این پروژه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید هیمن که ابتدا از گروه تهیه بود نیز مدتی برای ساخت این فیلم مطرح بود.

در هر حال از آنجا که قراردادی برای کارگردانی فیلم منعقد نشده بود اکنون رابرت زمکیس برای ساخت این فیلم مورد توجه قرار گرفته است. او هنوز در حال کار در فیلم «ساحره‌ها» برای برادران وارنر است و قصد ندارد تا پایان این فیلم وارد پروژه دیگری شود. با این حال از آنجا که این فیلم اکنون در مرحله پس از تولید است زمکیس اکنون می‌تواند با فراغ بال در این باره تصمیم بگیرد.

این کارگردان سرشناس اکنون باید به فکر انتخاب بازیگران فیلمش باشد و به ویژه تلاش کند تا پدر ژپتو مورد نظرش را پیدا کند. در مقطعی تام هنکس برای این نقش در نظر گرفته شده بود اما در عمل کنار گذاشته شد.

دیزنی پروژه تولید لایو اکشن انیمیشن‌های پرفروشش را به شدت دنبال می‌کند که «علاءالدین» و «شیر شاه» تاکنون عملی شده است.

در سال‌های اخیر زمکیس بیشتر بر ساخت درام تمرکز داشته که «پرواز»، «دورافتاده» و «به مارون خوش آمدید» از جمله آنها بوده است. موفق‌ترین فیلم وی «فارست گامپ» بوده است که برای آن ۶ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از آن زمکیس کرد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)

ایسنا نوشت: «بدل» و «رخنه» دو سریال جدید تلویزیون هستند که پخش‌ آنها در شبکه‌های تلویزیونی قطعی شده است.

دو سریال «رخنه» و «بدل» که پخش آنها در تلویزیون قطعی شده است، درام‌های معمایی و کمدی هستند. سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی یک درام معمایی با محوریت هوافضا است که سال گذشته ـ ۱۴۰۲ کلید خورد.

مهدی شفیعی، تهیه‌کننده «رخنه» است و امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح، سپیده خداوردی، مریم کاویانی رامتین خداپناهی، علیرام نورایی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علی غفاری پیش از این فیلم و سریال‌های مختلفی را به تولید رسانده است که «بچه مهندس» و سریال «خداداد» از جمله آنها است.

سریال «بدل» نیز محصول جدید سیمافیلم است که ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌آورد.

شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق از جمله بازیگرانی هستند که در سریال تلویزیونی «بدل» بازی می‌کنند. همچنین چند بازیگر جدید هم در این سریال معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد. او که بازیگر و نویسنده مجموعه‌های طنز است در چند سال اخیر بیشتر خودش کارگردان آثار و نوشته‌هایش بوده است. او در این سریال‌ هم به ایفای نقش پرداخته است.

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از مهمترین آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است. سریال تلویزیونی «بدل» به کارگردانی علی‌رضا مسعودی و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی تولید شده است و پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۴۰۳ مطرح بود اما به پخش نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ... منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم) مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • ۱۲ نکته مهم درباره عملیات وعده صادق/ تکنولوژی هیچ‌گاه نمی‌تواند ژئوپلیتیک را رام سازد!
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد