Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه‌ شطرنج قهرمانی جوانان جهان (زیر ۲۰ سال) به میزبانی هند در جریان است. در دور پنجم این رقابت‌ها مبینا علی‌نسب با برتری برابر حریف هندی خود توانست به امتیاز ۴.۵ از پنج دور برسد و در صدر جدول قرار گیرد. محمدامین طباطبایی دیگر نماینده شطرنج ایران در این دوره از مسابقات برابر دیگر شطرنج باز کشور میزبان به تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی هم با ۳ امتیاز در رده بیست و پنجم قرار دارد.

آرین غلامی دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که پس از عدم رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس از ادامه مسابقات انصراف داد. مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان جهان (زیر ۲۰ سال) در ۱۱ دور تا سوم آبان در کشور هند برگزار می‌شود. در این رقابت ها ۱۸۹ بازیکن دختر و پسر به رقابت می‌پردازند. پرهام مقصودلو نفر دوم ریتینگ شطرنج ایران در سال ۲۰۱۸ عنوان قهرمانی جوانان جهان را از آن خود کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج هند پرهام مقصودلو قهرمانی جهان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی با برتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت‌ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت و موفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت‌های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت با برتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت‌ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت‌های مقدماتی کنار رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان