Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین شب مسابقات پیش فصل با پیروزی گلدن استیت وریرز و هیوستون راکتس به پایان رسید.

طرفداری- آخرین شب مسابقات پیش فصل با عملکرد فوق العاده ستاره ها همراه شد.

در شب پایانی مسابقات پیش فصل لیگ NBA، گلدن استیت وریرز سرانجام در چهارمین تقابل با لس آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. پیروزی 103-124 وریرز با درخشش زوج استفن کری و دی آنجلو راسل به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زوج روی هم 61 امتیاز کسب کردند و 12 سه امتیازی به ثمر رساندند. 32 امتیاز کری و 29 امتیاز راسل در حالی حاصل شد که لبران جیمز و آنتونی دیویس بازی نکردند و کی سی پی با کسب 25 امتیاز بهترین بازیکن لیکرز بود.

دیدار میامی هیت و هیوستون راکتس که بسیار پر امتیاز دنبال شد، در نهایت با برتری 133-144 راکتس به پایان رسید. جیمز هاردن در این بازی غوغا کرد و 44 امتیاز، 5 ریباند، 7 اسیست و 5 استیل کسب کرد. کاپلا با 20 امتیاز و 13 ریباند دبل دبل کرد و اریک گوردن نیز 23 امتیاز به دست آورد. کندریک نان، بازیکن درفت نشده میامی هیت، عالی کار کرد و 40 امتیاز به دست آورد تا نشان دهد که باید شانس بیشتری بهش داده شود.

در شبی که کایری اروینگ برای اولین بار در پیش فصل برای تیم جدیدش به میدان رفت، تورنتو رپترز 107-123 مقابل بروکلین نتس به برتری رسید. اروینگ در 25 دقیقه 19 امتیاز کسب کرد و عملکرد خوبی از خود نشان داد. 7 بازیکن رپترز در این دیدار امتیازهای شان دو رقمی شد از جمله اوجی انونوبی که 18 امتیاز آورد و سرج ایباکا که با 15 امتیاز و 11 ریباند دبل دبل کرد. 

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

فیلادلفیا سونی سیکسرز 112-93 واشینگتن ویزاردرز نیویورک نیکس 117-116 نیواورلینز پلیکانز سن آنتونیو اسپرز 91-104 ممفیس گریزلیز

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز

در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ۳ دیدار در شهر‌های مختلف امروز (جمعه) برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال پذیرای تیم شمس آذر در ورزشگاه آزادی است.

نساجی - تراکتور/  جمعه ساعت ۱۶:۳۰

تیم نساجی مازندران در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و این تیم شمالی با ۱۶ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌آید.

شاگردان ساکت الهامی به برد بازی خانگی برابر تیم تراکتور نیاز مبرم دارند تا همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر فوتبال باشند.

الهامی سابقه سرمربیگری در تیم تراکتور را دارد و با این تیم قهرمان جام حذفی شده است. او شناخت خوبی از تیم سابقش دارد و باید دید می‌تواند از سرخپوشان تبریزی امتیاز بگیرد یا نه!

در آن طرف، تیم تراکتور هم بعد از شکست سنگین برابر تیم ذوب آهن دچار تغییر و تحولات در کادر فنی اش شد  و خمز سرمربی اسپانیایی از این تیم تبریزی جدا شد و محمد نصرتی به عنوان سرمربی موقت هدایت سرخپوشان تبریزی را تا انتخاب سرمربی جدید برعهده خواهد داشت.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم اعلام کرده که سرمربی جدید این تیم خارجی خواهد بود و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در حال بررسی گزینه‌های مدنظر هستند تا سرمربی را انتخاب کنند.

سرخپوشان تبریزی بدون خمز می‌خواهند از تیم ته جدولی نساجی امتیاز بگیرند تا همچنان در بین تیم‌های بالای جدول بمانند.

عارف آقاسی به علت محرومیت و محمد آقاجانپور و سید محمد حسینی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم تراکتور در این بازی نیستند. در آن طرف، ۵ بازیکن تیم نساجی از جمله محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، محمود قادر رحمتی و سید احسان حسینی نمی‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم تراکتور به پایان رسید.

استقلال - شمس آذر قزوین/ جمعه ساعت ۱۸

تیم استقلال هفته گذشته توانست با برتری برابر تیم آلومینیوم اراک ۵۰ امتیازی شود و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کند.البته تیم پرسپولیس با برتری برابر تیم صنعت نفت آبادان و یک بازی بیشتر از رقیب خود  در صدر جدول قرار گرفت. 

شاگردان جواد نکونام می‌خواهند با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم شمس آذر بگیرند تا صدر جدول را از پرسپولیس بازپس بگیرند.

جواد نکونام به علت محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت تیم استقلال بنشیند و باید از روی سکو‌ها نظاره گر بازی تیمش باشد و همکارانش هدایت آبی پوشان را برعهده خواهند داشت.

رافائل سیلوا به علت مصدومیت نمی‌تواند برای تیمش بازی کند، اما صالح حردانی مصدومیتش برطرف شده و  در اختیار کادر فنی قرار  گرفته است و جواد نکونام باید درباره بازی کردن او تصمیم بگیرد. کوین یامگا و مهدی مهدی پور هم تا پایان فصل به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند.

در آن طرف، تیم شمس آذر در شرایط خوبی به سر می‌برد و  هر  ۲ بازی خود در سال جدید  برابر تیم‌های ذوب آهن و فولاد  را برنده شده است. این تیم قزوینی با ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان سعید دقیقی می‌خواهند همانند بازی رفت بتوانند استقلال را در خانه اش متوقف کنند تا روند رو به رشد خو. د را ادامه بدهند، اما کار سختی جلوی هواداران آبی پوش در آزادی دارند.

امیر شبانی بازیکن شمس آذر فصل را از دست داده و تنها غایب این تیم قزوینی در این بازی است.بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

فولاد - مس رفسنجان/ جمعه ساعت ۱۸:۱۰

تیم فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم شمس آذر شکست خورد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم فولاد در شرایط بحرانی به سر می‌برد و ۶ هفته هست که رنگ برد را ندیده است. اگر این تیم اهوازی به روند ناکامی‌های خود ادامه بدهد دوباره به جمع گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک اضافه می‌شود.

فولادی‌ها با عبدالله ویسی سرمربی جدید خود هم نتوانستند نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرند و باید دید ویسی می‌تواند تیمش را از بحران خارج کند یا نه!

شاگردان ویسی به ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم مس رفسنجان نیاز مبرم دارند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کرده و از انتهای جدول فرار کنند.در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته برابر تیم پیکان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و با ۲۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم مس رفسنجان از زمان حضور محرم نویدکیا در  نیمکت فنی اش شکستی نخورده و این مربی رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کرده است.

نکته جالب توجه این است که تیم مس رفسنجان در ۳ بازی اخیر خود ۳ تساوی  ۲ بر ۲ کسب کرده و باید دید این تیم در بازی با فولاد نتیجه دیگری می‌تواند کسب کند یا نه!

لوسیانو پریرا مهاجم فولاد چهره ویژه این بازی است. او در نیم فصل اول بازیکن مس بود، اما اکنون به فولاد بازگشته است.بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم مس رفسنجان به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری