Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با اکران بین المللی فیلم سینمایی «جوجو رابیت» یا همان خرگوش کوچک با بازی اسکارلت جوهانسون و با مضمونی کمدی از زندگی هیتلر جدیدترین تصاویر از این فیلم منتشر شد. تاریخ انتشار: 13:30 - 27 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۹۹۷

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، همزمان با اکران بین المللی فیلم سینمایی «جوجو رابیت» یا همان خرگوش کوچک با بازی اسکارلت جوهانسون و با مضمونی کمدی از زندگی هیتلر جدیدترین تصاویر از این فیلم منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

"تایکا وایتیتی" کارگردان جوان و موفق سینمای هالیوود که سال گذشته یکی از اکشن‌های موفق هالیوودی را به سینما‌ها معرفی کرد، همزمان با پایان فیلمبرداری خرگوش کوچک نخستین پوستر فیلم خود را رونمایی کرد. 

وایتیتی سال گذشته فیلم سینمایی "ثور" را در چرخه اکران بین المللی داشت. فیلم ثور توانست با فروش ۳۵۰ میلیون دلاری در جدول فروش جهانی هشتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ باشد.

حال وایتیتی به سراغ فیلم تازه‌ای به نام "خرگوش کوچک" با موضوع و حال و هوای جنگ جهانی دوم رفته است. فیلمبرداری این فیلم به تازگی آغاز شده و هنوز در مورد زمان اکران آن صحبتی به میان نیامده است.

فیلم در مورد یک خانواده آلمانی در زمان جنگ جهانی دوم است. یک سرباز ارتش هیلتر در میانه‌های جنگ متوجه می‌شود که مادرش در خانه‌ای، کودک دشمن را مخفی و نگه داری کرده است.

رومن گریفین دیویس، اسکارلت جوهانسون، سم راکفل، توماسین مکنزی، ریبل ویلسون و خود تایکا واتیتی از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در فیلم قطعی شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تایکا وایتیتی اسکارلت جوهانسون سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در پی این رویداد صداهایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.

تصاویر جدید از وضعیت فرودگاه اصفهان پس از بازگشت تمام پروازها به حالت عادی را در ادامه می بینید.

کد خبر 845488 منبع: ایسنا برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران خبر مهم استان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان
  • متحدان هیتلر، متحدان نتانیاهو
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند