Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:04:13 GMT

ما می رویم تو می‌مانی علی منصوریان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۰۸۵

ما می رویم تو می‌مانی علی منصوریان

مدیر عامل اسبق تیم فولاد که حالا در تیم فولاد خوزستان مشغول به انجام همان وظیفه است با انتشار پستی سعی کرد از سرمربی ذوب آهن حمایت کند. 

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیر فولاد خوزستان که سال ها در مجموعه باشگاه ذوب آهن در مقاطع مختلف حضورداشته است صبح امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به نوعی سعی کرد در این روزها که علی منصوریان سرمربی ذوب آهن روزهای خوبی را  پشت نمی گذارد به او قوت قلب بدهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


« دنیای عجیبی است نازنین تا در اوجی دور و برت پرسه می زنند برای عکس یادگاری گرفتن، سلفی گرفتن، امضا گرفتن، خلاصه همه چیز گرفتن.


وقتی می آیی پایین هم دوباره شروع می کنند به گرفتن ولی این بار جنس گرفتن ها از نوع دیگریست


اول فاصله می گیرند تا بگویند اصلا گویی وجود نداشته ای با آنها، دوم دنبال گرفتن اعتبارت هستند به هر قیمتی، سوم دوستانت را از تو می گیرند و نهایتا سعی می کنند اگر زورشان برسد جایگاهت را و هویت کاری ات را.


آری در دو حالت بالا و پایین، می گیرند کلا گرفتن جز تفکیک ناپذیر این دنیای فوتبال است.


ولی تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش بمان پای اعتقادت، فلسفه ات، شرافتت این ها درسی است برای شاگردانت چه گذشته چه حال چه آینده.


توپ گرد فوتبال می چرخد ولی فوتبال نهایتا مال فوتبالی هاست نگران نباش طاقت بیار فوتبال خودش حق هر کسی را به واسطه نیتش، تلاشش، و دل پاکش کف دستش می گذارد، بهشت و جهنم فوتبال به اندازه سه مسابقه است ولی وقتی طولانی تر می شود که نیات شوم و آدم های شوم در کنارش باشند.


از شاگردانت که اسلحه تو هستند دفاع کن همان طور که موقع جذبشان و عقد قراردادشان ساعت ها برایشان وقت گذاشتی و با مطالعه کامل آنها را جذب کردی، همان هایی که با من سر آمدنشان مدت ها کلنجار رفتی، شاگردانت بهترینند، با آمار با عامی های تازه به دوران رسیده در خصوص شاگردانت صحبت کن، وقتی آنهایی که تک به تک برای آوردنشان به تیمت مبارزه کردی و همه را متقاعد کردی که بهترینند قضاوتت را ببینند در مورد خودشان، برایت جان می دهند.


اجازه نده هر کار نا بلدی در خصوص شاگردانت بد بگوید آنها به همان جا که آمده اند تعلق دارند.


شاگردانت باید بدانند اگر تو نبودی الان آنها هم نبودند تو مردانه سخت مبارزه کردی برای اینکه الان تحت رهبری تو باشند.


خلاصه داش علی منصوریان، سرد و گرم چشیده فوتبال، ایستادگی رمز موفقیت است من که افتخار همکاری با تو را داشتم می دانم توانمندی، برای همین با افتخار پشتت ایستادم تو هم پشت شاگردانی که با اعتماد تو آمده اند مثل کوه مقاومت کن مزدت را می دهند.


آنها را من می شناسم بهترینند در مرام و معرفت بارت را بر می دارند در انتخابشان اشتباه نکرده ای داش علی منصوریان تو قهرمان خودت باش آن وقت آینده از آن توست تو یکی از بهترین ها هستی و شاگردانت این را می دانند.


روزهای سخت می گذرند ولی آدم های سخت می مانند، تو آدم سخت خودت باش، تو می مانی


ما به فوتبال تعلق نداریم و می رویم»


این در حالی است که علی رضا منصوریان در کنفرانس بعد از بازی مقابل مس کرمان در چهارچوب رقابت های جام حذفی که منجر به شکست سنگین 4 بر 2 این تیم در ورزشگاه خانگی شد در بخش ازصحبت هایش گفته بود : « من در این مسابقه از خودم و بازیکنان ناراضی هستم اما باید همه کمک کنیم تا ادامه راه شرایط بهتر شود. در سلسله مراتب از نفر اول کارخانه گرفته تا بقیه همه می‌خواهند کمک کنند و باید دید تفکرات آنها برای کمک کردن چگونه است.»

 

علیرضا منصوریان (سرمربی) فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی

لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی

دیگر خبرها

  • لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • اوزونیدیس: در تیم من، قرار گرفتن بین 11 نفر اصلی کار بسیار سختی است / فیلم
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!