Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، امید قنواتی ضمن اعلام خبر کسب عنوان برتر مسابقات قایقرانی انتخابی کشوری، از مسیر موفقیت خود سخن به میان آورد.

این ورزشکار بندر ماهشهری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در حالی که تنها یکسال از ورودم به رشته قایقرانی می گذرد و تنها حدود چند ماه هست که بطور حرفه ای پارو میزنم اما به لطف خدا و سرمایه و پشتوانه ای به قامت یک خانواده موفق شدم از مسیر خروشان و پرتلاطم موفقیت به خوبی عبور کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که هدف از انتخاب این رشته ورزشی چه بوده و بهتر نبود برای دیده شدن، فوتبال را انتخاب می کردید یا به سراغ ورزش حرفه ای و مطرح شهرستان یعنی بسکتبال می رفتید؟ گفت: هیچ موقع به دنبال مطرح شدن و خودنمایی نبودم و سعی داشتم بر اساس علاقه شخصی، استعداد، مصلحت و شرایط و خواستگاه اجتماعی خودم قدم بردارم و فکر میکنم همین دقت نظر، علاقه واقعی همراه با استعداد و سلامت کاری باعث سرعت پیشرفتم شده باشد.

قایقران برتر خوزستان عنوان کرد: پیش از ورود به ورزش قایقرانی، مدت ۸ سال ورزش شنا را به طور حرفه ای دنبال می کردم و به ورزش های آبی علاقه داشتم و وقتی که رشته قایقرانی را از نزدیک دیدم علاقمند به پیگیری و کار در این رشته شدم که در بندر ماهشهر زیر نظر آقای قادر نظارت و در اهواز زیر نظر آقای علی قنواتی آموزش دیده و تمرین کردم.

وی گفت: در همان ماه اول در یک تورنمنت آموزشی و مهارتی، مقام نخست را کسب کردم و این مهم باعث تقویت انگیزه و علاقمندی ام به قایقرانی شد و با حمایت های خانواده ام، قایقرانی را توسط آقای ایوب شریفی بطور کامل و حرفه ای در بندر ماهشهر، آموزش دیدم.

قنواتی در ادامه به مسابقات قایقرانی آب های آرام خوزستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مسابقات قایقرانی انتخابی کشور پس از دو روز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

گفتنی است، این دوره از مسابقات در دو رشته کایاک و کانو به میزبانی شهرستان دزفول برگزار شد که امید قنواتی از شهرستان بندر ماهشهر در رشته کایاک یک نفره ۲۰۰ متر مقام اول و در کایاک ۱۰۰۰ متر مقام دوم را از حریفان خود ربود.

برترین های این تقابل در آبان ماه در استان بوشهر به مصاف هم خواهند رفت تا در مرحله انتخابی تیم ملی به رقابت بپردازند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بندر ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان

به گزارش خبرنگار مهر؛ بنابر اعلام فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور تیم والیبال دانش آموزان ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی عازم کشور صربستان شدند که در ترکیب کادر فنی دو معلم تربیت بدنی کردستانی حضور دارند.

بر این اساس دکتر فردین کلوندی و حامد مرادی نمایندگان ورزش دانش آموزی کردستان هستند که همراه با تیم ملی عازم بلگراد شدند.

تیم ملی از ۲۹ فرودین تا ۱۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم‌های آلمان و اوگاندا و بلژیک می‌رود.

گفتنی است؛ کلوندی از همکاران ناحیه یک ومرادی نیز از همکاران شهرستان مریوان هستند.

کد خبر 6084517

دیگر خبرها

  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ بسکتبال امید ایران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان
  • صعود مستقیم علی آقامیرزایی به فینال ۱۰۰۰ متر کایاک
  • صعود مستقیم نبی رضایی به فینال کانوی ۱۰۰۰ متر