Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه شورای اسلامی شهر مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا در حاشیه بازدید از نحوه خدمت رسانی کاروان خدام الحسین(ع) مشهد در نجف با بیان این مطلب افزود: در راهپیمایی اربعین مردم به صورت میلیونی در نجف و کربلا حضور دارند اما زیرساخت های حمل و نقل و خدمات شهری این شهرها پاسخگوی این حجم از جمعیت مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در ایام اربعین امسال ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهرداری مشهد به شهر نجف اعزام شد که زائران را در مسیر شوملی به نجف و بالعکس به صورت رایگان جا به جا کردند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طبق گفته زائران، هزینه حمل و نقل در نجف بسیار بالاست و زائران اربعین را دچار مشکل می کند لذا سرویس دهی رایگان به زائران در آنها نشاط و انرژی ایجاد می کند.
اصولی افزود: پاکبانان و اتوبوسرانان مشهدی حاضر در نجف در طول سال توفیق خدمت به زائران امام رضا (ع) را دارند و اکنون نیز توفیق پیدا کرده اند در نجف به زائران امیرالمومنین و امام حسین (ع) خدمات رسانی کنند که این اقدام اجر و پاداش معنوی بسیار زیادی برای آنها دارد.
شهرداری مشهد در ایام اربعین امسال برای خدمت رسانی به زائران پیاده ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۳۲۰ اتوبوسران و همچنین ۶۰۰ پاکبان برای خدمت ۲۴ ساعته به زائران حسینی به نجف اشرف اعزام کرده است.
خدمت رسانی کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد در نجف تا چند روز پس از پایان اربعین حسینی و بازگشت زائران پیاده ادامه دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد اربعین حسینی نجف اشرف کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد

اعزام زائران عمره مفرده از امروز (۳ اردیبهشت‌) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از سرگرفته شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073216 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است