Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این روحانیون مبلغ از امروز همزمان با اربعین حسینی (ع) تا پایان دهه آخر ماه صفر در این استان و روستا‌های بدون روحانی استان‌های همجوار حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی با بیان اینکه فعالیت تبلیغی مبلغان تا شب شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) ادامه دارد گفت: در این ایام بیانات رهبری در ارتباط با شعار سال، گام دوم انقلاب، جایگاه ولایت و نقش، ولی فقیه، عزاداری و امور فرهنگی و مذهبی در جامعه توسط مبلغان تبیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، سخنرانی درباره سیره عملی و فضایل اهل بیت به ویژه پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) و امام حسن (ع)، احیای امر به معروف و نهی از منکر، ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده و بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی از دیگر برنامه‌های این مبلغان است.

بیش از سه هزار و ۷۰۰ مبلغ در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دارای پرونده تبلیغی هستند.

انتهای پیام/م

  اعزام مبلغ از حوزه های علمیه قم به اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 98 مناسبتهای مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با قدردانی از سپاه گفت: امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است؛ امروز همه معادلات عالم تغییر کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی در تجمع حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی، بیان کرد: امروز همه معادلات تغییر کرده و محور مقاومت اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محصور کرده است، این مایه افتخار امت اسلام است.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: امروز اسرائیل جنایتکار و کودک کش در درون خانه‌های غصبی مورد هجوم موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم و آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست‌های جنایتکار را سرکوب خواهد کرد.

به گفته آیت الله اعرافی دکترین انقلاب اسلامی، انتخابات میان فلسطینیان اصیل از هر دین و مذهبی است و این مسئله یک اصل پذیرفته شده بین المللی است.

وی خطاب به سران رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت‌های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است. امروز همه معادلات عالم تغییر کرده، قدرت جدید در جهان متولد شده و آمریکا و هم‌پیمانانش دیگر کدخدای عالم نیستند. آفرین بر سپاه قهرمان ما.

به گفته آیت الله اعرافی گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، گفتمان اخلاق، معنویت، آزادی، رهایی و مقابله با مستکبران است.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: مستکبران عالم بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، ضربات محکم تر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • حوزه درس امام(ره)
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است
  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از وعده صادق
  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از اقدام نیرو‌های مسلح
  • امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد