Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب مرادی تمرینات خود را زیر نظر پزشک خود آغاز کرد.

طرفداری- سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران روز چهارشنبه هفته گذشته راهی آلمان شد تا در کلینیک پیشرفته هانوفر به ادامه تمریناتش برای بازگشت به روی تخته بپردازد. وی که چندی پیش کتف مصدومش را در آلمان به تیغ جراحان سپرد حالا با در میانه مسیر درمان و نقاهت به شرایطی رسیده که می تواند تمرینات نسبتا سنگین خود را برای کسب سهمیه المپیک پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مهر، در همین راستا او هم اکنون در کلینیک مجهز هانوفر در حال انجام تمرینات ویژه ای است تا بزودی راهی مسابقات گزینشی سوئیس شود و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو وزنه بزند.

البته حضور سهراب مرادی در گزینشی سوئیس به معاینات نهایی پزشکان آلمانی بستگی دارد و او بعد از تایید پزشکان می تواند راهی این مسابقات شود. به همین دلیل مرادی فعلا در حال پشت سر گذاشتن تمرینات ویژه خود است تا با آمادگی مطلوب جسمی و روحی عازم سوئیس شود.

سهراب به دلیل آسیب دیدگی نسبتا شدید از ناحیه کتف نتوانست در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ تایلند شرکت کند که به همین دلیل باید در میادین گزینشی المپیک به دنبال کسب سهمیه باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک

به گزارش جام جم آنلاین، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

الفتی با کسب ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند. الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

دیگر خبرها

  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی