Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور ۸۰ رزمی‌کار در رده سنی جوانان از شهرهای ارومیه، میاندوآب، پیرانشهر، خوی، شاهین‌دژ و سلماس به مدت یک روز در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست برگزار شد.

وی بیان کرد: در وزن ۴۸ کیلوگرم رضا دودکانلو، ۵۱ کیلوگرم اکبر غنی‌نژاد، ۵۵ کیلوگرم متین دادآفرین، ۵۹ کیلوگرم مهدی طاهرلو، ۶۳ کیلوگرم یحیی محمدنژاد، ۶۸ کیلوگرم نیما جوان، ۷۳ کیلوگرم امیرحسین قربانی، ۷۸ کیلوگرم رضا سیدستاری، ۸۴ کیلوگرم رضا حاجی‌زاده، ۹۰ کیلوگرم دانیال حکیمی و ۱۱۵ کیلوگرم علی‌ حاجی‌زاده با غلبه بر تمامی حریفان به عنوان نفرات برتر اوزان ۱۱ گانه معرفی شده و بر سکوی قهرمانی ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات پس از حضور در مراحل مختلف اردوهای انتخابی در قالب تیم جوانان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات قهرمانی کونگ‌فو جوانان کشور ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه امسال به میزبانی منطقه آزاد اروند شهر آبادان برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: مهرماه امسال احسان ضمیری‌آذر کونگ فو کار وزن منهای ۴۴ کیلوگرم استان موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور شد و تیم بانوان استان نیز با کسب ۱۷ مدال رنگارنگ پس از تیم‌های قم ب و قم الف، بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور جای گرفت.

بهمن سال گذشته تیم کونگ‌فو بزرگسالان استان با کسب ۳۱ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور که به میزبانی شهرستان بابل در استان مازندران برگزار شد، ایستاد.

 آذر سال گذشته نیز ۲ دختر ورزشکار استان به نام‌های رویا منصوری و رها مولایی ۲ مدال برنز از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کونگ‌فو کشور به میزبانی سنندج کسب کردند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
آبان سال گذشته نیز میلاد عبادی کونگ‌فوکار وزن منهای ۷۳ کیلوگرم اهل ارومیه، مدال برنز مسابقات انتخابی و قهرمانی ایران را کسب کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.
پیشتر نیز چهار ورزشکار استان به نام‌های مریم جلیل پور، عباس پورحسن، ناصر ناصری و علی نمدیان به اردوی تیم ملی گونگ فو دعوت شدند.
۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهند اظهار کرد: در حوزه یگان حفاظت تلاشهای بسیاری برای صیانت از محیط زیست انجام شده است و ۳۵۷ تخلف زیست محیطی در حوزه شکار و صید غیر مجاز کشف و ضبط و ۳۶۷ نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

 وی ادامه داد: در همین راستا ۲۴۹ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز و مجاز از متخلفان کشف و ضبط و به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: هزار و ۷۰۰ راس دام غیر مجاز از مراتع تحت مدیریت محیط زیست اخراج شد و در ۲۵۵ هکتار از اراضی تحت مدیریت که اغلب حاشیه تالابها بود اطفای حریق شد.

 وی با اشاره به افزایش اعتبارات سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ گفت: این اعتبارات افزایش ۲.۵ برابری داشت و به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال رسید در حالیکه قبل آن ۲۰۰ میلیارد ریال بود که رشد چشمگیری داشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: تمامی اعتبارات در سال گذشته جذب و در پروژه های زیست محیطی هزینه شده است.

 آذربایجان غربی از مهمترین استانهای محیط زیستی کشور است و ۶۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی در قالب ۱۱منطقه تحت مدیریت تحت حفاظت و مدیریت این اداره کل قرار دارد.

این اراضی با حضور ۱۵۰ نیرو و ۲۰ پاسگاه محیط بانی شبانه روزی پایش و حفاظت می شوند؛ ۱۵.۱درصد مساحت استان تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی است.

 

 

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم