Web Analytics Made Easy - Statcounter

داروی با اشاره به خدمت رسانی این موکب به بالغ بر سه هزار زائر اربعین، گفت: تلاش برای تعمیق معنویت و تریوج معارف اسلامی از مهم ترین برنامه های فرهنگی موکب های اربعین حسینی است.

«رضا داوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: به حمد الله امسال زائران حسینی استقبال گسترده و بی مانند از مراسم معنوی اربعین داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول موکب حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان خرم آباد گفت: این حضور گسترده نمایش قدرت وحدت و همبستگی امت اسلام است.

 

وی با اشاره به تدوین برنامه های فرهنگی در موکب حضرت جواد الائمه(ع) شهرستان خرم آباد، افزود: خدمات فرهنگی موکب های اربعین با رویکرد بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، تعمین معنویت و ترویج معارف اسلامی ارائه شده است.

 

داوری با بیان اینکه در راستای تعمیق معنویت و ترویج معارف اسلامی برنامه های فرهنگی زیادی را تعریف کردیم، عنوان کرد: بحث اقامه نماز جماعت در سه وعده و نیز تشکیل هیئت و برگزاری مراسمات ادعیه، برپایی نمایشگاه عکس شهدای بزرگوار استان لرستان از جمله این برنامه هاست.

 

مسئول موکب حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه این موکب از دهم صفر در شهر مقدس کربلا مستقر شده است، گفت: در این موکب با حضور بیش از 30 خادم برادر و خواهر به زائرین حضر سیدالشهدا در اربعین حسینی خدمت رسانی شده است.

 

وی ادامه داد: در این موکب تاکنون خادم بیش از 3000 نفر از زائرین عزیز سیدالشهدا خدمات پذیرایی، اسکان ارائه شده است.

 

داوری با بیان اینکه  این موکب تا دو روز بعد از اربعین حسینی در شهر کربلا مسقتر است، افزود: تا دو روز بعد از اربعین خدمات این موکب برای زائران اربعین حسینی ادامه دارد.

 

وی با اشاره به تهیه روزانه سه وعده غذای گرم در این موکب، بیان کرد: در هر وعده  به تعداد 600 نفر غذای گرم بین زائران توزیع شده است.

 

داوری بیان کرد: همچنین مقداری از تغذیه ها را هم در شارع العباس و خیابان اصلی که مسیر راهپیمایی است بین زائران توزیع می شود.

 

مسئول موکب حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان خرم آباد با اشاره به خدمات ویژه بخش خواهران این موکب برای خواهران زائر، اظهار کرد: در واحد خواهران این موکب یک مهدکودک فراهم شده است تا کمکی به زائران خواهر باشد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کربلا موکب اربعین زائران خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی