Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@15:21:53 GMT

دستگیری زن سارق تلفن همراه در شلمچه با ۹۶ دستگاه

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۳۰۵

به گزارش مهر، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی، پلیس آگاهی و ماموران یگان ویژه در عملیاتی مشترک خانمی که تعداد ۹۶ دستگاه تلفن همراه زائران را در کشور عراق سرقت کرده بودند، شناسایی و هنگام ورود به کشوردستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از وسایل ۹۶ دستگاه تلفن همراه که از زائران ایرانی در کشور عراق سرقت کرده بود و قصد فروش آنها در کشور داشته را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم سابقه ۳۰ فقره سرقت در پرونده شوم خود داشت، تصریح کرد: نیروی انتظامی بر ای برقرای امنیت زائران با بکارگیری تمام توان و تجهیزات تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم اندیشیده و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب اهداف خود را اجرایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: تدابیر لازم به رئیس پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر ابلاغ شده کلیه مالباختگان که در کشور عراق توسط این خانم تلفن همراه آنها سرقت شده، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی تحویل آنان شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند

سرهنگ علی تجری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در حال ساخت شهرستان گرگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

تجری ادامه داد: این افراد در بازجویی‌های بعمل آمده، به ۱۵ فقره انواع سرقت و فروش اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال به همراه ۲ مالخر اعتراف کردند و ضمن دستگیری مالخران، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی گرگان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی