Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@17:12:28 GMT

تصاویر/ بین الحرمین قلب تپنده شیعه

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۳۲۲

تصاویر/ بین الحرمین قلب تپنده شیعه

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با بیان اینکه توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست، گفت: پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم‌افزایی فکری، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری صبح امروز در دومین گردهمایی منطقه‌ای ائمه‌جمعه کشور با موضوع "عهد حضور2" با حضور استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان با اشاره به اینکه پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد اظهارداشت: بصیرت مردم استان گلستان و علما و روحانیون شیعه و سنی این استان در وحدت و اتحاد زبان‌زد بوده و می‌تواند الگوی عملی خوبی برای دیگر استان‌ها باشد‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم شورای سیاست‌گذاری کشور در برنامه‌ها و فعالیت‌های خود و همچنین تشکیل گردهمایی‌های منطقه‌ای، ایجاد وحدت، همگرایی و وفاق بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است و ارتقاء مسائل سیاسی، اجتماعی و ارتقاء جامعه از منظر اخلاقی، مهم‌ترین مسئولیت ائمه‌جمعه شیعه و سنی کشور است و درک این مسئولیت خطیر و به انجام دادن آن، مسئولیت بسیار بزرگی است.

علی‌اکبری  تصریح‌کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها، بهره‌مندی از همگرایی، همفکری و تجربیات یکدیگر در ماموریت‌های مشترک، به‌روز شدن متناسب با شرایط جامعه و نیازهای جامعه و در نتیجه تولید محصولات خوب برای ادامه مسئولیت بزرگ ما در جهات مختلف فکری، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و پیام تشکیل این گردهمایی‌ها، وحدت، وفاق، همدلی بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با اشاره به وحدت علما و ائمه‌جمعه شیعه و سنی استان گلستان تاکید کرد: وحدت و وفاق می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم باشد و شاهد رشد و پیشرفت در گلستان هستیم و این پیشرفت، رشد و توسعه بدون وحدت، وفاق و همگرایی بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نخواهدبود.

حاج علی اکبری تاکید کرد: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم که باید الگویی برجسته برای همه کشور باشد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند