Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@08:37:17 GMT

صادق زمانی دومین مدال طلا را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۴۰۱

صادق زمانی دومین مدال طلا را کسب کرد

زمانی در این رقابت بالاتر از قایقرانان هنگ‌کنگ و ژاپن با زمان ۲:۲۳:۱۳.۹۷ ساعت در رده نخست آسیا ایستاد و مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صادق زمانی ملی‌پوش ماراتن قایقرانی ایران پس از کسب مدال طلای مسابقه مسافت کوتاه، صبح امروز در رقابت ماراتن ۳۰ کیلومتر مسابقات قهرمانی آسیا در شائوشینگ چین نیز موفق به کسب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی در این رقابت بالاتر از قایقرانان هنگ‌کنگ و ژاپن با زمان ۲:۲۳:۱۳.۹۷ ساعت در رده نخست آسیا ایستاد و مدال طلا را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین رقابت ژاپن مدال طلا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، سعید اسماعیلی فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، پس از کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک، اظهار کرد:  خداراشکر توانستم چهار کشتی خود را ببرم و در فینال هم با شکست دادن نماینده کشور میزبان، مدال طلا را بگیرم. از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و این مدال را به روح پسر عمو و عموی عزیزم تقدیم می‌کنم و همیشه به یادشان هستم.

او درباره سطح این رقابت‌ها نیز گفت: واقعا سطح مسابقات بالا بود. در دیدار اول کشتی‌گیر چین را بردم که حریف قدری بود. در کشتی دوم نماینده تاجیکستان و سپس کشتی‌گیر ترکمنستان را بردم که رقبای راحتی نبودند. کشورهای آسیایی در کشتی فرنگی خیلی کار کرده‌اند و سطح ماسبقات بالا است.

دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان، درباره آنالیز حریف قرقیز برای مبارزه فینال نیز گفت: می‌دانستیم حریفم برای کنده می‌رود و خداراشکر خوب دفاع کردم. از کادرفنی و فدراسیون تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای ما کشیدند. از همه زحمتکشان کشتی تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • کولاک رقیب گرایی در بیشکک؛ صعود اسماعیلی، رستمی و ساروی به نیمه‌نهایی
  • زنده از بیشکک: فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا
  • درخشش خوزستانی‌ها در روز نخست کشتی فرنگی آسیا با طلای میرزازاده
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ میرزازاده دومین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • دومین مدال ایران در آسیا به نام ایمان محمدی
  • دومین مدال ایران در کشتی قهرمانی آسیا