Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است. بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کنند. مشکلات درون‌تیمی داریم اما این باعث نمی‌شود که از انگیزه بچه‌ها کم شود اما این را باید بگویم که این مشکلات باعث می‌شود زمان را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قاضی، کفشگری و باباگلی هنوز کارت بازی‌شان صادر نشده است. آنها به ما اعتماد کردند ولی از نظر اخلاقی ما را اذیت می‌کنند. نساجی یک اسم بزرگ است و امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتش حل شود.

مهاجری درباره دیدار مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: تراکتورسازی یک تیم بسیار خوب با مهره‌های خوب و مدیران لایق است. آنها استاندارد قهرمانی را دارند البته امسال این تیم به همراه سپاهان نشان دادند راه‌شان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی هموار کرده‌اند. البته هنوز قضاوت در خصوص قهرمان لیگ زود است.

سرمربی نساجی درباره اینکه وی فصل گذشته مشاور باشگاه تراکتورسازی بوده است، بیان داشت: من مدیر تراکتور بودم اما الان هم برای موفقیت تیمم تلاشم را انجام می‌دهم.

مهاجری در خصوص آخرین مصدومیت مهاجمان تیمش گفت: مهدی نظری، اصغر عاشوری و میلاد سرلک مصدومان تیم من هستند. آنها تمام تلاششان را انجام می‌دهند تا به بازی برسند و همین تلاش آنها برای من افتخار است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائم‌شهر امروز با غایبان پرشماری در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از تراکتور تبریز میزبانی می‌کند که محمود قائدرحمتی به علت آسیب‌دیدگی و محمدرضا آزادی به‌خاطر محرومیت از جمله آنها هستند، اما علاوه بر آنها در خط دفاعی نیز سه بازیکن ازجمله سید محمداحسان حسینی حضور ندارد.

سید محمداحسان حسینی که پس از تجربه بازی در پرسپولیس و شهرخودرو مشهد راهی آلومینیوم اراک شد و در تابستان گذشته به نساجی مازندران پیوست، یکی از 5 غایب تیمش در جدال با تراکتور است.

این مدافع چپ پا که در فصل جاری لیگ برتر 17 بازی و در لیگ قهرمانان آسیا 5 بازی انجام داده و نمایش خوبی در ترکیب نساجی مازندران داشته، به دلیل آسیب‌دیدگی دور از فهرست نفرات تیمش در مسابقه امروز مقابل تراکتور است.

احسان حسینی در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان هم به علت آسیب‌دیدگی حضور نداشت که این مصدومیت در بازی امروز برابر تراکتور هم همراه او بوده و دور از لیست است.

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران