Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «عبدالعزیز ابراهیمی» سخنگوی کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کرد که نتایج اولیه انتخابات با تاخیر اعلام می‌شود.

این در حالی است که براساس جدول زمانی کمیسیون انتخابات افغانستان قرار بود نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری امروز (نوزدهم اکتبر) اعلام شود.

وی افزود که کمیسیون انتخابات افغانستان زمان دقیق اعلام نتایج اولیه انتخابات ششم مهر را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کُند بودن روند شمارش آرای انتخابات و تفکیک آرای دارای بیومتریک از مهمترین عوامل تاخیر اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل با اعلام این خبر گفت: نتایج اولیه آزمون آموزگاری که در اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: طی این آزمون ۳۶۹ آموزگار ابتدایی و استثنایی جذب خواهند شد و از ابتدای مهرماه در مدارس استان هرمزگان در کلاس حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: در ۲۸ اردیبهشت ماه نیز آزمون استخدامی دیگری برگزار خواهد شد که ۶۱۱ هنرآموز و دبیر هرمزگانی به حرفه شریف معلمی وارد خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ۷۱۲ مربی تربیت بدنی، مشاور، مربی امور تربیتی نیز از طریق آزمونی که در ۳۰ فروردین ماه برگزار شد به مجموعه فرهنگیان استان افزوده خواهد شد و در سال جدید ۱۰۱۷ دانشجو نیز از طریق آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

قویدل با اشاره به سهمیه خاص جذب معلم در بشاگرد و جزایر استان ادامه داد: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت نام در این آزمون از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و تا ۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به فرآیند ارزیابی‌های تکمیلی اظهار داشت: امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: طبق برنامه، فرآیند «ارزیابی تکمیلی» که با حضور ۱۰ گروه ارزیاب در قالب ۱۰ کانون ارزیابی انجام می‌شود، تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام می‌رسد و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش در اواسط خرداد اعلام می‌شود.

کد خبر 6085392

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی