Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:59:51 GMT

محور هراز از جنوب به شمال مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۴۷۳

محور هراز از جنوب به شمال مسدود شد

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعمال محدودیت تردد برای کلیه وسایل نقلیه در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: در محور هراز از دقایقی قبل تردد از آبعلی به سمت شمال کشورممنوع شده است.

محبی در ادامه افزود: محور هراز از ساعت ۱۴ و با اعلام مأموران مستقر در مسیر تردد از سوی هراز به سمت آمل جهت تخلیه بار ترافیکی یک طرفه خواهد شد و این ممنوعیت تا ساعت ۲۴:۰۰ شنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از رانندگان خواست با برنامه ریزی دقیق برای برگشت، در وقت خود و سایر رانندگان صرفه جویی کنند و بیان داشت: با پایان تعطیلات اربعین حسینی(ع) حجم بسیاری از خودروهای سفر کرده به شمال کشور امروز در پی بازگشت می باشند، که این امر موجب ترافیک سنگین محورهای شمالی شده است.

وی ترافیک در محور فیروزکوه را نیز در مسیر بازگشت به تهران پرحجم خواند و گفت: محور امام رضا (ع) نیز دارای حجم تردد و ترافیک به صورت روان است.

کد خبر 4750529

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران محدودیت تردد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور قدیم کندوان در حوزه البرز مسدود می شود

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسدود بودن دو روزه محور کرج - چالوس از صبح فردا گفت: محدودیت محور کندوان مربوط به استان البرز در محدوده شهرستانک به محور قدیم کرج است.

وی افزود: تردد مسیر شمال به جنوب آزاد راه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر روز یک شنبه و دوشنبه برقرار است و منع تردد وجود نخواهد داشت.

وی ترافیک کنونی در محور را عادی و روان بیان کرد.

کد خبر 6083663

دیگر خبرها

  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • محور قدیم کندوان در حوزه البرز مسدود می شود