Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین مصطفی اوف پیش از ظهر شنبه در نشست با استاندار اردبیل عنوان کرد: در طول تاریخ بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان نمونه‌های موفقی از همکاری‌های صنعتی را شاهد هستیم که از آن جمله می‌توان به ساخت خودروی مشترک بین این دو کشور اشاره کرد.

به گفته وی خودروی مذکور در بازار آذربایجان به وفور دیده می‌شود و موفقیت‌هایی را در اجرای این طرح شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان با اشاره به تداوم همکاری‌های ایران و آذربایجان، گفت: تعامل میان دو کشور مطمئنا تداوم خواهد یافت و فعالیت‌های مشترک موجود به دیگر کشورها هیچ ارتباطی ندارد.

مصطفی اوف یادآور شد: طرح‌های مختلف صنعتی میان این دو کشور بر روی میز مذاکره قرار گرفته که در صورت اعلام آمادگی دو طرف و فراهم شدن شرایط قابلیت پیگیری را خواهد داشت.

وی در ادامه با استقبال از راه اندازی شهرک صنعتی مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان، تصریح کرد: راه اندازی این شهرک می‌تواند نوید دهنده توسعه روابط تجاری و صنعتی و آغاز فصل جدیدی از روابط دو کشور باشد.

معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان یادآور شد: با راه اندازی شهرک صنعتی مشترک سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در این بخش‌ها انجام خواهد شد تا از ظرفیت‌های موجود و نیروهای انسانی آموزش دیده هر دو طرف برای رونق اقتصادی و صنعتی بهره گرفته شود.

کد خبر 4750534

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان استانداری اردبیل صنعت خودروسازی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می گذاریم.

 کنعانی افزود: استمرار تلاش های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه