Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:11:25 GMT

جمع آوری روزانه ١٠٠ تن زباله در نجف

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۶۳۵

جمع آوری روزانه ١٠٠ تن زباله در نجف

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران از جمع‌آوری روزانه ١٠٠ تن زباله در شهر نجف خبر داد.

به گزارش ایسنا، کامران زنگیشه با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در شهر نجف گفت: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ٣۵٠ نیروی خدماتی شهرداری تهران با عنوان «خادم الحسین (ع)» از هفته‌های گذشته در شهر نجف مستقر شدند.

وی ادامه داد: نیروهای شهرداری به‌صورت روزانه نظافت و پاکیزه‌سازی معابر و خیابان‌های اطراف حرم امیرالمومنین (ع) شامل شارع رسول ، شارع زین العابدین ، شارع بنات الحسن، شارع امام صادق  و خیابان‌های فرعی‌های را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به جمع آوری روزانه ١٠٠ تن زباله در شهر نجف گفت: شهر نجف در دو روز گذشته نسبت به روزهای قبل از آن خلوت‌تر شده است و نیروهای شهرداری در حال پاکسازی محیط هستند.

زنگیشه در پایان به خدمات‌رسانی ۵٠ باب چادر برای اسکان زائران پرداخت و تصریح کرد: این چادرها توسط سازمان بهشت زهرا (س) برپا شد و روزانه تا ١٠ هزار نفر را اسکان داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ شهرداري تهران جمع آوری زباله نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری گردشگران نوروزی در حفاظت از محیط زیست

فرید صالحی پورباورصاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت : صنعت گردشگری جزء صنایعی است که کمترین استفاده را از منابع طبیعی مانند آب، خاک و هوا را دارا است اما بیشترین سود دهی را برای مردم دارد.

او می‌گوید: در حوزه گردشگری یکی از زمینه هایی که مغفول مانده ، بحث گردشگری طبیعی و محیط زیست است. وقتی در گذشته نه چندان دور صحبت از گردشگری به میان می آمد همه تصور می کردند فقط دیدن آثار باستانی مد نظر است.

صالحی پور ادامه داد: در شهرستان لالی رودخانه ها، آبشارها و دریاچه سد را داریم که پتانسیل خوبی برای فعالیت های گردشگری دارد که مردم می توانند بازدید و در فصل بهار و حتی تابستان استفاده کنند.

به گفته او رها کردن زباله های غیرقابل بازیافت در طبیعت آسیب های جدی به آن وارد می کند، مسافران نوروزی و طبیعت گردان ، با جمع آوری زباله ها در کیسه های مخصوص زباله و رساندن آن به مکان های مخصوص جمع آوری زباله ، در پاکیزگی طبیعت و حفظ خاک و آب از آلودگی ها ما را یاری کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مسافران نوروزی همچنین با معاینه فنی خودروهای خود و رعایت نکات محیط زیستی، در تمیز نگهداشتن هوای لطیف بهاری و آلوده نشدن آن با آلاینده هایی که سلامتی هموطنان را به خطر می اندازد، نقش موثری خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • همکاری گردشگران نوروزی در حفاظت از محیط زیست
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد