Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) و در جریان زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نخست وزیر عراق گفت‌وگو کرد. تاریخ انتشار: 14:40 - 27 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۰۱۴ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) و در جریان زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نخست وزیر عراق ‌گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در این مکالمه تلفنی ضمن قدردانی از زحمات دولت و ملت عراق در میزبانی از زائران اربعین حسینی تاکید کرد: این مراسم به نمایشی از قدرت، استحکام و وحدت دنیای اسلام تبدیل شده است.
جهانگیری با اعلام حضور جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات زائران اربعین گفت: خدمت رسانی به میلیون‌ها عاشق اباعبدالله الحسین (ع) وظیفه دولت‌های منطقه است.
نخست وزیر عراق نیز با تاکید بر اهمیت راهپیمایی اربعین بر وحدت ملت‌های مسلمان منطقه از حضور معاون اول رئیس جمهور و زائران ایرانی در این مراسم بزرگ قدردانی کرد.
وی با ابلاغ سلام به دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان در برنامه ریزی گسترده به منظور تحکیم مناسبات فیمابین تاکید کرد.
انتهای پیام /*

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور وحدت ملت های مسلمان تحکیم مناسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر کراچیِ پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین رسانه‌های پاکستانی گزارش کردند که به‌مناسبت بازدید رئیس‌جمهور ایران از «کراچی» در روز سه‌شنبه، تمام اداره‌ها و مراکز آموزشی این شهر تعطیل خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نخستین سفرش به پاکستان و در پاسخ به دعوت نخست‌وزیر این کشور قرار است فردا (دوشنبه) سوم اردیبهشت راهی این کشور می شود.

۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ «شهباز شریف» نخست‌وزیر جدید پاکستان در تماس تلفنی با رئیسی گفته بود که منتظر سفر شما به اسلام‌آباد هستیم. دعوتی که «آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان در گفت‌وگوی تلفنی ۲۳ فروردین ماه با همتای ایرانی آن را مجددا تکرار کرد. دعوتی که از قبل مطرح بود و عمران خان نخست‌وزیر پیشین پاکستان پیش از این (آذر ۱۴۰۰) از رئیسی برای سفر به اسلام‌آباد دعوت کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران
  • ببینید | استقبال رسمی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور در اسلام آباد
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • شهر کراچیِ پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود