Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:41:52 GMT

دعوت از رئیس جمهوری جدید تونس برای سفر به غزه

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۷۰۲

دعوت از رئیس جمهوری جدید تونس برای سفر به غزه

هیات راهپیمایی‌های بازگشت و شکست محاصره غزه از رئیس جمهوری جدید تونس برای سفر به نوار غزه دعوت کرد.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود خلف، سخنگوی این هیات در سخنانی در کنفرانس مطبوعاتی پایانی هفتاد و نهمین جمعه راهپیمایی‌های بازگشت در مرزهای غزه از مواضع قیس سعید، رئیس جمهوری جدید تونس در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات مذکور ضمن تبریک پیروزی سعید در انتخابات ریاست جمهوری تونس از او برای دعوت به نوار غزه دعوت کرد.

خلف نسبت به عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در زمینه‌های مختلف ورزشی، اقتصادی، رسانه‌ای و امنیتی هشدار داد و آن را خیانتی بزرگ به خون شهدا و سراسر امت سلامی و عربی دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیس سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است

به گزارش قدس آنلاین حسین امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان یکشنبه شب در مکالمه تلفنی درخصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفت وگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این گفت وگو با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور به عنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه همچنین تاکید کرد: خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • عزم مقام‌های عالی ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان سبب ارتقای روابط دو طرف در حوزه انرژی می‌شود
  • هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری برای حجم مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است