Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی رسانه های غیر آمریکایی در ایالات متحده حکایت از آن دارد که «جو بایدن» در میان نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پیشتاز است.

این نظرسنجی که توسط موسسه ایپسوس و رویترز در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اکتبر (۲۵ و ۲۶ مهر) و میان یک هزار و ۱۱۶ داوطلب انجام شد و نتایج آن نشان می دهد که ۲۱ درصد دموکرات ها و مستقلین بایدن را به دیگر داوطلبان نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ترجیح می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن در نظرسنجی مشابه ماه گذشته از ۱۸ درصد محبوبیت برخوردار بود.

بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر، ۱۶ درصد دموکرات ها و مستقلین از سناتور برنی ساندرز و ۱۵ درصد نیز از سناتور الیزابت وارن حمایت می کنند.

این در حالی است که برخی نظرسنجی ها که در هفته گذشته انجام شده بود از پیشتازی سناتور الیزابت وارن در میان نامزدهای حزب دموکرات حکایت داشتند. 

کد خبر 4750562 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: جو بایدن نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عراق عربستان سعودی رژیم صهیونیستی رجب طیب اردوغان فلسطین روسیه ایران فرانسه لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی

علی محمدی اظهار کرد: وزیر اقتصاد در نامه‌ای به مدیران کل امور اقتصادی و دارایی سه استان لرستان، گیلان و همدان با اشاره به مهلت زمانی تعیین‌شده برای تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه، بر اهمیت تبدیل همه مجوز‌های کاغذی و موفقیت پروژه تسهیل صدور مجوز‌ها به عنوان خدمت بی‌نظیر دولت مردمی تاکید کرد.

وی بیان کرد: وزیر اقتصاد با تقدیر از لرستان، گیلان و همدان به عنوان استان‌های پیشرو در این پروژه، از استان‌هایی که پیشرفت آنها کمتر از ۱۰ درصد بود خواست تا در فرصت باقی‌مانده، کاستی‌های موجود را جبران نمایند.

وی همچنین با اشاره به اینکه لرستان بر اساس آمار دارای ۶۶ هزار و ۵۲۵ پروانه صنفی معتبر است افزود: تاکنون ۲۱ هزار و ۱۶۸ مجوز قدیمی و کاغذی در این استان به الکترونیکی تبدیل شده است.

محمدی یادآور شد: سلسله با ۶۳.۳۳ درصد پیشروترین شهرستان استان در تبدیل پروانه‌های کسب کاغذی به شناسه یکتا (الکترونیکی) بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان بیان کرد: همچنین به ترتیب شهرستان‌های پلدختر با ۵۱.۶۲، کوهدشت و رومشکان ۴۲.۲۳، بروجرد ۳۹.۹۰، دلفان با ۳۸.۷۸، خرم آباد و چگنی با ۳۷.۸۶ درصد در رتبه‌های بعدی تبدیل مجوز‌های کاغذی قرار دارند.

محمدی در خصوص شهرستان‌هایی که کمترین سهم را در این زمینه داشته اند عنوان کرد: الیگودرز با ۲۷.۷۶، ازنا با ۲۵.۹۳ و دورود ۲۱.۸۶ درصد کمترین مشارکت را در تبدیل مجوز‌های کاغذی داشته اند که با توجه به فرصت اندک پیش رو انتظار می‌رود همکاری‌های بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی اضافه کرد: درصد مشارکت شهرستان‌ها براساس تعداد پروانه‌های کسب کاغذی، قدیمی است به عنوان مثال گرچه شهرستان‌های خرم آباد و چگنی ۶ هزار و ۵۳۸ مجوز کاغذی را تاکنون به الکترونیک تبدیل کرده اند، اما با توجه به وجود ۱۷ هزار و ۲۶۸ پروانه کسب قدیمی، عملکرد پایین تری از سایر شهرستان‌های پیشرو داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود