Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ترافیک در تمامی مسیرهای ارتباطی ایلام پرحجم اما روان است، افزود: بدلیل شدت گرفتن موج بازگشت زائران از مرز مهران تردد در ورودی تونل‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: تردد در مسیر ایلام - مهران و مهران - ملکشاهی همچنان یک طرفه است اما به احتمال زیاد فردا (یکشنبه ۲۸ ام مهرماه) در صورت کاهش بار ترافیکی محدودیت تردد در این مسیر لغو شده و به حالت اولیه باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: سایر مسیرها در نقاط مختلف تردد زائران ۲ طرفه است و رانندگان می‌توانند برای بازگشت به سمت اندیمشک از مسیر دهلران و بازگشت به کرمانشاه از مسیر ایوان به اسلام‌آباد و سرابله تردد کنند که منجر به کاهش حجم ترافیک مسیر حمیل خواهد شد.

وی افزود: خودروهای ون تا چهارم آبان ماه و خودروهای سنگین تا هفتم آبان ماه بجز خودروهای حامل سوخت، مواد فاسد شدنی و تجهیزات مواکب از تردد در مسیرهای منتهی به مهران خودداری کنند.

وی تاکید کرد: این محدودیت‌ها تا زمان کاهش حجم ترافیک در این مسیرها ادامه دارد.

رئیس پلیس ایلام تاکید کرد: مردم باید به منظور سهولت و تسریع در تردد خودروهای زائران، از تردد غیرضروری در مسیرهای منتهی به مهران خودداری شود.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای بازگشت به میهن انتخاب کنند، هم اکنون موج بازگشت زائران از مرز مهران شدت گرفته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ترافیک جاده ای مرز مهران اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون افزون بر ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به پل و تونل‌های در حال احداث مسیر یاسوج به سی‌سخت تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد روستا در بازدید از محور یاسوج به سی‌سخت اظهار داشت: رفع نقاط حادثه خیز دو مسیر جایگزین محور یاسوج به سی‌سخت توسط دستگاه‌های مربوطه ضروری بوده و در این راستا هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

وی عنوان کرد: این پروژه از مصوبات دور اول سفر دولت به استان است که 500 میلیارد تومان اعتبار دارد و با موافقت نامه‌ای که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام گرفته هر ساله نیز به این پروژه اعتبار اختصاص داده می‌شود. 

روستا با بیان اینکه دو تونل رفت و برگشت در این محور در حال احداث است، افزود: با همکاری راه و شهرسازی این پروژه فعال بوده و تعطیلی در کار نیست تا در وقت مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت خوب این تونل‌ها گفت: عملیات ساخت یکی از تونل ها به پایان رسیده و تونل دوم پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دارد.

روستا به احداث پل قوسی سردار شهید عبدالله نجفی اشاره و عنوان کرد: قرار است عملیات اجرای فونداسیون این پل انجام شود که با آغاز عملیات احداث این پروژه مسیر یاسوج به سی‌سخت در محدوه ده برآفتاب مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: دو مسیر بیاره و توت‌نده به عنوان مسیر جایگزین جاده یاسوج به سی‌سخت در نظر گرفته شده است که باید ساماندهی و نقاط حادثه خیز آنها رفع شود و مسیر توت‌نده دارای چند پیچ با شیب زیاد است که قرار شد این موارد توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفع و علائم رانندگی نصب شود. همچنین ارتفاع خاکریز اطراف جاده افزایش یابد تا جلوی تصادفات رانندگی گرفته شود.

روستا خاطرنشان کرد: در مسیر بیاره مشکل اصلی تقاطعی است که به محور یاسوج به اصفهان ختم می‌شود که دارای معارض است که از فرماندار دنا خواستیم جلسه‌ای با مالک برگزار و رفع معارض صورت گیرد که با رفع نقاط حادثه‌خیز و بهسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به زودی محور یاسوج به سی‌سخت در محدوده ده برآفتاب مسدود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود،گفت: به دلیل گردشگرپذیر بودن سی‌سخت نیاز است که مشکلات مربوط به مسیرهای جایگزین رفع و هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود و  تاکنون افزون بر 128 میلیارد تومان اعتبار به پل و تونل‌های در حال احداث مسیر یاسوج به سی‌سخت تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه